<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
jaja.
Wat wil je weergeven? electriciteit... in wat? Watt of Watt per uur? of Ampere gemiddeld of Ampere totaal, etc.
Ik denk dat je even duidelijker moet aangeven hoe je het wilt tonen. bovenstaande oplossingen kun je al met een simpel lcd of vfd tonen en wat kleine software.
Wat wil je weergeven? electriciteit... in wat? Watt of Watt per uur? of Ampere gemiddeld of Ampere totaal, etc.
Ik denk dat je even duidelijker moet aangeven hoe je het wilt tonen. bovenstaande oplossingen kun je al met een simpel lcd of vfd tonen en wat kleine software.
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
klinkt als een soort plasmabol-effect in een plaatvorm? Die dingen heb je wel, zijn alleen vrij prijzig.

Deze dingen
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
De plaat die Rey postte bevat een groen scherm. Die jongen zei dat een complete zijplate had van dit spul. Zodra je electrische activiteit had reageerde dit scherm
<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
Neen, er zitten bolletjes in die oplichten als er electriciteit doorloopt. Omdat aan elke kant 'evenveel' bolletjes zitten, is de kans dat er een 'schicht' een kant op gaat even groot als de kans dat hij een andere willekeurige kant op gaat, en dus krijg je een plasma-achtig effect (tenminste, volgens mij werkt 't zo; ik weet wel dat 't geen scherm is iig)hankleppe schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:09:
De plaat die Rey postte bevat een groen scherm. Die jongen zei dat een complete zijplate had van dit spul. Zodra je electrische activiteit had reageerde dit scherm
[ Voor 4% gewijzigd door Scyth op 11-10-2005 10:57 ]
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Je kan natuurlijk ook een tft pakken en de achterkant eraf halen en dan krijg je een doorzichtige glazen plaat waar je wel wat op kan laten zien.
Pagina: 1