Toon posts:

Dedicated server advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een dedicated server. Had op webhosters.nl gekeken maar kan er niet veel vinden. Iemand adviezen ?

- Windows NT server
- 10 GB schijfruimte
- ASP ondersteuning
- Frontpage ondersteuning
- 20 GB dataverkeer

Leuke prijs ?

Verwijderd

volgens mij zijn er sowieso minder winnt hosters en al helemaal dedictated. Behalve als je goede reden hebt zou ik je echt aanraden voor linux te gaan; dan heb je veel meer keus...

Verwijderd

www.ultranet.nl

niet goedkoop alleen :)

Verwijderd

Topicstarter
Het hoeft niet perse een NT server te zijn als ik maar asp en fp kan draaien op die server.

Verwijderd

frontpage is vast geen probleem, maar asp kan volgens mij wel met redhat met bepaalde modules...ook daar ben ik niet zeker van... anyway, check anders is bij www.rokscom.nl
ik heb niet echt goede ervaring met deze, maar ok...

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 12:57 schreef Bzrk-Rec het volgende:
Het hoeft niet perse een NT server te zijn als ik maar asp en fp kan draaien op die server.
cobalt raq4 met chillisoft asp en frontpage 2000 extensies

Verwijderd

Misschien dat je beter je eigen server kan co-locaten ?

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 14:57
chillisoft asp
dat was toch zo'n focking duur pakket ? een licentie NT server is dan waarschijnlijk cheaper.. :)

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Topicstarter
Nou inderdaad ja...gaat toch maar een server erbij knallen. Ik heb er nu al eentje draaien bij W..(tuut).

Ik had wat klantjes die asp/fp extenties wilden hebben.

Ons besturingsysteem van de server draait op Free bsd. Rick (ohhh die..) is bezig geweest om asp erop te krijgen maar geen enkel bedrijf dat asp kan leveren op Free BSD. Frontpage extensies draaien inmiddels wel al.

Dus maar een tweede bak de lucht in...die dat wel ondersteund...

Chillisoft had ik bijna genomen maar dat draait ook niet op Free bsd...ik geloof dat dat Chillisoft $750,- kost..maar dan kon je wel een trial aanvragen vor een maand...

Verwijderd

www.metia.nl en dan het onsjemeer.nl pakket

Verwijderd

Koop een Dell PowerAPP WEB met Windows 2000
erop en zet die bij een provider neer :)

Verwijderd

ik snap sowieso niet waarom mensen zo graag asp willen draaien:)

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op zaterdag 03 maart 2001 16:24 schreef Kertje het volgende:
ik snap sowieso niet waarom mensen zo graag asp willen draaien:)
Ik wel, het is supersnel te maken: Je neemt Access (2000 bijv), ej frot een minuut of 10 2 tabeletjes, je laat er HTML + ASP uitpoepen, je upload de boel, laat de ODBC-koppeling maken, en het werkt ...

Niet dat het super is, maar het is werkbaar .... Maar de meesten hiero vinden het leuker om in PHP/MySQL te werken, omdat je dan precies weet wat je doet, en dat het goed werkt ... :)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 16:31 schreef Peerke het volgende:

[..]

Ik wel, het is supersnel te maken: Je neemt Access (2000 bijv), ej frot een minuut of 10 2 tabeletjes, je laat er HTML + ASP uitpoepen, je upload de boel, laat de ODBC-koppeling maken, en het werkt ...

Niet dat het super is, maar het is werkbaar .... Maar de meesten hiero vinden het leuker om in PHP/MySQL te werken, omdat je dan precies weet wat je doet, en dat het goed werkt ... :)
Vrot :) Zo peer en jij zegt dat als je met access2000 werkt en een ODBC koppeling die je via ASP bereikt niet weet wat je precies doet? Hehehehe.... wat erg ben het helemaal met je eens :) :) :)
Pagina: 1