[opera] Ongewenste popups

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik krijg met Opera 8.50 af en toe een ongewenste popup, en het is altijd dezelfde. Hij verschijnt op verschillende sites, dus het lijkt wel of er een virusje van het een of ander in opera geslopen is. Kan dat eigenlijk wel?

Het gaat om deze popup:
http://www.thany.org/screenshots/Screenshot577.png

Ik heb deze popup zelfs zien verschijnen wanneer popups *altijd* geblokkeerd worden, dus ook de gewenste popups. Iemand een idee wat dit voor raars is?

日本!🎌

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Dat was me ook opgevallen. Firefox laat de popup niet door. Ik denk niet dat je er wat aan kunt doen (behalve misschien het ip blocken dmv je host file)

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
IP-adres blokkeren zal de popup nog wel weergeven, maar dan met een DNS-error erin :)

日本!🎌

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 11:43

Sabbi

je denkt aan mij.

Hmm, zelf nog nooit gezien (in opera 8.5) , maar het is te verwachten dat om de zoveel tijd iemand weer iets verzint om de pop-up blockers te omzeilen. ff melden op de opera fora.

edit: overigens krijg ik geen popups op die site in je plaatje, mss toch je instellingen? (staan bij mij op block unwanted) scan ook even op adware/spyware, misschien is het gewoon een adware progsel wat een link opstart, en dat links default door opera gepakt worden.

[ Voor 47% gewijzigd door Sabbi op 11-10-2005 12:54 ]

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb er zelf nog geen last van gehad, dus heb ik ff de url uit de screenshot getest. Krijg idd een popup, maar iets daarvoor meldt Opera dat-ie diezelfde popup heeft geblockt. Kan het zijn dat wanneer eenzelfde popup tweemaal achter elkaar wordt geopend de blocker wordt omzeild o.i.d.?