Ik heb een probleem, heb gezocht op het forum, internet maar kan er weinig over vinden, srry als dit topic al eerder voorbij is gekomen.
Ik heb een Geforce 6600Gt, het probleem is dat zodra er een video, mpeg, divx maakt niet uit, wordt afgespeeld mijn computer supertraag wordt, ik kan niks meer doen. Het enige wat ik nog kan doen is een reset geven. Het is dus onmogelijk om films te kijken. Met mijn vorige videokaart ti4200 had ik daar geen last van. Ik heb ook met bios geupdate, wat ook niet heeft geholpen, codecs geinstalleerd. Maar weet nu eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
Ik draai momenteel xp sp2, en hier wat andere specificaties
Asus p4u800-x moederbord
Intel 4cpu 3Ghz 2cpus
1024 ram
geforce 6600gt
Ik hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen,
Bedankt
Ik heb een Geforce 6600Gt, het probleem is dat zodra er een video, mpeg, divx maakt niet uit, wordt afgespeeld mijn computer supertraag wordt, ik kan niks meer doen. Het enige wat ik nog kan doen is een reset geven. Het is dus onmogelijk om films te kijken. Met mijn vorige videokaart ti4200 had ik daar geen last van. Ik heb ook met bios geupdate, wat ook niet heeft geholpen, codecs geinstalleerd. Maar weet nu eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
Ik draai momenteel xp sp2, en hier wat andere specificaties
Asus p4u800-x moederbord
Intel 4cpu 3Ghz 2cpus
1024 ram
geforce 6600gt
Ik hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen,
Bedankt