PDF Simpele editor: Bestaat dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Topicstarter
Vooraf: Dit mag msschien een zoekvraagje lijken, maar ik heb zelf al op Google, MSN en Jeeves gezocht en heb helaas niets nuttigs kunnen vinden.

Wat heb ik nodig? Een -freeware- tooltje wat heel simpele bewerkingen op een PDF file kan uitvoeren, dwz een bepaalde passage en/of stuk van een plaatje kan omcirkelen. Ik vind zat tooltjes om naar een PDF file te kunnen printen, maar om een bestaande PDF te bewerken schijnt altijd geld te kosten :(

Nu weet ik dat ik wel Acrobat Std. van Emule kan plukken inclusief key, maar ik wil legaal blijven. Weet iemand wellicht een simpele PDF editor te vinden op 't Net?

Forget your fears...
...and want to know more...

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Ik weet niet of het bestaat, voor één enkele pagina kun je het importeren in Photoshop als je dat hebt.

Anders zou ik rondneuzen op fora als www.accesspdf.com en als je je niet stoort aan een evaluation version kun je naar Foxit Reader kijken. Maar Adobe Acrobat Pro blijft volgens mij wel echt aan te raden om aan je documenten te werken.

Met Adobe Acrobat Pro kun je bij veel PDF-documenten ook een instelling wijzigen waardoor je in Adobe Reader simpele bewerkingen kunt uitvoeren. Dat onderlijnen/omcirkelen is daar een voorbeeld van. Als je slechts één documentje wilt bewerken, mag je het gerust doorsturen naar Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/95389/FFFFFF/000000 en zal ik het bewerkbaar maken voor Adobe Reader.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Topicstarter
Nee, het is voor meerdere users. We hebben een pakket dat ECopy Desktop heet maar dat pakket kan alleen PDF's die door specifieke Canon copiers ingescand en gecreerd zijn bewerken. Nu wil ik iets hebben wat met ingemailde PDFs van andere bronnen hetzelfde kan. Ik stel je aanbod op prijs maar helaas... Dit gaat niet werken.

Ik zal je URL eens napluizen...

Forget your fears...
...and want to know more...

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 10:19

Collaborator

You! Cake or Death?

mag ik dan meteen ook hier mijn soortgelijke vraag stellen :)?

ik moet
croppen /done
mergen /done
optimaliseren /done
resizen /not done
afbeeldingen kwaliteit omlaag gooien /not done

voor vrijwel alles heb ik een gratis tooltje gevonden, behalve de laatste 2. De pdf's komen nu namelijk van een vormgever (voor de drukkerij bestemd) maar moeten web-klaar gemaakt worden (met veel afbeeldingen max 500kb, zonder 200kb)

Heeft iemand nog een goede tip voor een gratis / goedkoop programma?

This space is occupied