sveasoft firmware voor linksys wrt54g

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 17:32
hallo,

ik wilde even mijn ervaring delen over sveasoft. het bedrijf dat dus een firmware maakt voor de wrt54g routers.

volgens de documentatie zou je er een hotspot van kunnen maken. met de betaalde versie. die versie kostte maar 20 dollar dus ik hop overmaken die boel. dus ik mocht een gelicenseerde talisman firmware downloaden. wat blijkt geen hotspot functionaliteit. daar zijn ze nog mee bezig.

als je hebt betaald, kan je ook pas in het forum lezen dat hotspot nog niet af is. ze houden iedereen aan het lijntje en de mensen smeken er in het forum echt om om die versie te releasen. geen antwoord van die apen.

dus ik was het zat en minder netjes gepost dat het belachelijk is om geld te vragen voor een product en dan de mensen aan het lijntje te houden. die nieuwe versie zal wel of nooit komen of nog dik een jaar op zich laten wachten.... ik was al een half jaar onderweg en ieder jaar moet je dus die 20 dollar betalen. voor iets wat nog niet af is....

krijg ik 5 minuten later een mailtje van paypal. sturen ze hop die 20 dollar terug. account disabled en helemaal geen bericht ofzo.... ze hebben het echt heel erg hoog in hun bol die gasten... een fatsoenlijke uitleg is toch wel het minste wat je kan doen... nee gewoon disabelen en geld terugstorten onder het mom. wij willen hem niet als klant.... gewoon :r

als je toch met sveasoft wil pielen, neem dan de gratis versie en niet de talisman release. stelletje prutsers....

Verwijderd

Tsja, aan de andere kant geven ze wel een 100% refund voor een product waarvan jij zelf zegt dat het niet aan je verwachtingen voldoet. Moet je eens bij een willekeurige winkel proberen....
Daarnaast geef je zelf al aan dat je niet echt netjes gepost had dus vind ik het niet vreemd dat ze niet op je post reageren. Discusieren met mensen die op onredelijke wijze hun gal spuwen heeft namelijk niet zo heel veel zin.

Dus om kort te zijn. Hun reactie is volkomen terecht. Of die betaalde versie het geld waard is, is weer een tweede maar in ieder geval staat er duidelijk dat deze versie in development is. Het product is dus per definitie niet af. Misschien had je gewoon wat meer research moeten doen?

En nee, ik gebruik hun software niet, ik gebruik zelfs geen linksys routers.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 01:07:
Tsja, aan de andere kant geven ze wel een 100% refund voor een product waarvan jij zelf zegt dat het niet aan je verwachtingen voldoet. Moet je eens bij een willekeurige winkel proberen....
je hebt betaald voor dat product, en die komt niet, dus is 100% refund niet meer dan logish.. ook bij 'een willekeurige winkel'

verder vind ik dit topic beetje wazig..
wat wil de topicstarter hiermee?
onder deze titel had ik iig iets anders verwacht

[ Voor 15% gewijzigd door BasieP op 11-10-2005 01:12 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 18:06
Third-party firmware en apparatuur gebruiken waar het eigenlijk niet voor bedoeld is, is niet bepaald professioneel.

Dit is PNS niet de klaagmuur. Daarbij gaat het om 20 dollar en je hebt je geld gewoon terug, dus wat klaag je nou?

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 17:32
ik klaag niet over mijn geld, want die 20 dollar zal mij aan mijn aars oxideren. het gaat er meer om dat ik geen onredelijke opmerking had, alleen minder aardig dan gemiddeld. ik vind het een beetje laag, en het algemene hokje dat developers communicatie schuw zijn wordt weer eens bevestigd, dat ze gewoon geen negatieve reacties accepteren.

die research staat er nu wel leuk bij, maar toen ik betaalde (+/- 6-8 maanden terug) hadden ze nog niet besloten om een modulaire opbouw van de firmware te maken.... er was nog helemaal niet veel bekend toen. maar goed ik hoef mezelf niet te verdedigen. mijn punt blijft..... negatieve feedback en pats we willen je niet als klant. hier heb je je geld terug!

is ook meer een beetje om jullie op de hoogte te brengen van sveasoft en mijn ervaringen met hun.... niet om te klagen...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:44

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Alles leuk en aardg, maar dit is idd niet de PNS klaagmuur ;)
Verder zie ik niet in wat er PNS is aan linksys apparaatje met een firmware erop :?
Ik zet deze op slot.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.