Bij MediaMarkt hebben ze LCD TV 32PF3320 in aanbieding voor € 1111,-. Die TV lijkt me wel wat maar eerst wil ik graag jullie mening of ervaring van dit LCD TV weten. Volgens de nationale flyer van MediaMarkt heeft het superscherpe beelden door Crystal Clear III, dolby surround geluid en DVD en HD ready. Diagonaal is 81 cm. Op kieskeurig.nl staat niets in over dit TV. Misschien is het nieuw op de markt. Wat denken jullie van dit LCD TV?
Ik zag dat deze wel een lage contrast ratio had, btw als je een topic start plaats dan ook de gegevens van de TV en eventueel de flyer.
[ Voor 34% gewijzigd door BlowFish op 10-10-2005 22:35 ]
Bij de Makro is de 26inch versie van deze LCD (in combinatie met de dvdrecorder HDRW720) te koop voor 1189 incl.
Heb h'm vandaag bij de Makro even gezien en het beeld zag er wel strak uit maar aangezien er geen Component
aansluiting op zit gaat deze aan mij voorbij.
Heb h'm vandaag bij de Makro even gezien en het beeld zag er wel strak uit maar aangezien er geen Component
Verwijderd
Precies wat de voorganger zegt geen component alleen DVI met een verloop naar component er zijn mooiere toestellen te vinden!!
Wij hebben de 26" versie thuis althans hij staat nu na 2,5 maanden ter reparatie (al bijna 2weken).
Het beeld is goed, scherp alleen moet ik nog steeds een beetje wennen bij voetbal wedstrijden, kijkt niet echt lekker.
Ps over de klantenservice van de mediamarkt ben ik (nog steeds) NIET te spreken
-sorry wij hebben niet de tv-serie van de TS maar een 26 PF 5320-
Het beeld is goed, scherp alleen moet ik nog steeds een beetje wennen bij voetbal wedstrijden, kijkt niet echt lekker.
Ps over de klantenservice van de mediamarkt ben ik (nog steeds) NIET te spreken
-sorry wij hebben niet de tv-serie van de TS maar een 26 PF 5320-
[ Voor 15% gewijzigd door DopdeDouwer op 11-10-2005 17:39 ]
Verwijderd
Laatste reactie is alweer een tijdje geleden, maar voor de geintresseerde
Heb hem nu een week thuis staan. Erg fijne TV. Voor ons tweakers een beetje weinig extra snufjes en een te eenvoudige bediening
. Maar dat is miscchien een reden om je vriendin/vrouw over te halen
Beeld: Vanaf een metertje of twee heel mooi. merendeel van de scenes zijn mooier dan op mijn oude trinitron van sony. een enkele scene komt er iets minder goed uit, maar ook hier wen je heel snel aan. al met al zou ik niet meer terug willen naar CRT
Geluid: op zich redelijk, maar ik heb toch altijd de home cinema aan.
overig: makkelijk en logische bediening. Genoeg aansluitingen en ik vind een redelijk design en een heel mooie kleur.
Heb hem nu een week thuis staan. Erg fijne TV. Voor ons tweakers een beetje weinig extra snufjes en een te eenvoudige bediening
Beeld: Vanaf een metertje of twee heel mooi. merendeel van de scenes zijn mooier dan op mijn oude trinitron van sony. een enkele scene komt er iets minder goed uit, maar ook hier wen je heel snel aan. al met al zou ik niet meer terug willen naar CRT
Geluid: op zich redelijk, maar ik heb toch altijd de home cinema aan.
overig: makkelijk en logische bediening. Genoeg aansluitingen en ik vind een redelijk design en een heel mooie kleur.
Pagina: 1