Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Ik zag deze gsm te koop voor 196 euro (op http://www.gsm.tv) (ben opzoek naar een nieuwe mobiel :P).

De volledige specs staan hier:
http://www.gsmarena.com/motorola_v360-1058.php

Op de motorolasite heb ik em echter niet gevonden :?.

Voor het bedrag leek het me een erg leuk telefoontje, zijn hier mensen met gebruikerservaringen?

Vooral het uitbreidbaargeheugen icm mp3speler spreekt me aan (voor dat bedrag).

Foto:
Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/i/pics/motorola/motorola_v360_00.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door SuperPaddo op 12-12-2005 21:40 ]

Grolsch Royce!

Verwijderd

Inderdaad zeer mooi dingetje, bedankt voor het schopje :P Ben ook een beetje aan het zoeken namelijk. Was eerst een beetje aan het twijfelen tussen de Motorola V550 en de V980, maar deze heeft van allebei wat ik wil... en géén antenne! Bluetooth, MP3-speler, MPEG4 video, camera, prachtig :)

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
Nee, vindt het persoonlijk niet een telefoon voor mij.. Maar voor 196euri is het niet verkeerd.. Goedkoop zelfs, of niet?

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 18:07

Whuzz

Dodgeball!

Hmm, deze gaat op het lijstje... ben bezig met uitzoeken van een nieuwe foon.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Na nog een tijdje gezocht te hebben lijkt mij dit zeker een kanshebber, samen met de SE K700i als nieuwe foon. Ik wil namelijk een simlockvrij toestel en er niet veel meer dan 200 euro voor uitgeven ;).

Deze heeft zo te zien het meeste voor het minste geld :P.

Nog niemand hier die deze foon zelf heeft?

Grolsch Royce!

Verwijderd

Deze zal binnenkort te koop zijn als een Vodafone prepaid pakket.
Hij staat namelijk al in het boekje van de VCP's van deze maand.

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:09
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:54:
Deze zal binnenkort te koop zijn als een Vodafone prepaid pakket.
Hij staat namelijk al in het boekje van de VCP's van deze maand.
Waar kan je dat vinden? of werk je in een vodafone winkel? Zo ja zou je dan kunnen kijken of de vodafone nederland de panasonic vs3 ook aan gaat bieden (duitlsand en belgie hebben hem al) bvd

[edit]
Of bedoel je Vodafone City Point boekje? schiet me nu te binnen 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door 6killer op 16-10-2005 14:24 . Reden: lampje gaat misschien branden ]

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
*schop

Ding is ondertussen ook als vodafone prepaidpakket te koop voor 150 euro, zijn er al mensen die hem hebben?

Grolsch Royce!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
schop ^^

[ Voor 24% gewijzigd door SuperPaddo op 08-11-2005 16:46 ]

Grolsch Royce!

Verwijderd

Ik wou hem misschien van Vodafone (prepaid) ga kopen, maar ik wacht misschien nog maar eventjes en koop hem toch los... Vodafone is mij iets te duur (bijv. naar buitenland sms'en, of vanuit buitenland). Én geen lelijk logo erop :-)

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:41
SuperPaddo schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 09:49:
Na nog een tijdje gezocht te hebben lijkt mij dit zeker een kanshebber, samen met de SE K700i als nieuwe foon. Ik wil namelijk een simlockvrij toestel en er niet veel meer dan 200 euro voor uitgeven ;).

Deze heeft zo te zien het meeste voor het minste geld :P.

Nog niemand hier die deze foon zelf heeft?
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. 200 euro vind ik al zat genoeg voor een simlockvrije mobiel.
Wat voor camera zit erin? Heb nu een T610. Is de camera van dit toestel beter?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Ik heb de knoop nog niet doorgehakt, maar denk toch dat ik em maar simlockvrij haal..

pics die de cam maakt zijn in deze review te vinden: http://www.mobile-review.com/review/motorola-v360-en.shtml

Helaas maar 4 foto's, niet echt bijzonder dus, leuk voor personen e.d. Gelukkig heb ik voor goede foto's m'n digicam.

Grolsch Royce!

Verwijderd

ik heb hem gisteren gehaald en ziet er goed uit. Ik heb een zwart/grijze look. Trouwens het klokje kun ook digitaal laten weergeven en niet zoal hier afgebeeld.
Het is m'n eerste Motorola en ik vind de menustruktuur heel handig. Deze gsm zou,volgens verkoper, de neiuwe menustruktuur hebben.
Ik moet nog verder zien maar ziet er overzichtelijk en toch uitgebreid uit.
Jammer dat er geen software bijzit en ook geen kabeltje voor aan pc te connecteren.
Dan kan ik hopelijk de data van contactpersonen die ik op de andere gsm had overbrengen.
Dus nu zoeken waar te kopen.
Iemand ook nog tips voor een autohouder met speaker evt. voor deze en handenvrij bellen? Kan geen autohouder vinden die de gsm kan dragen als die openstaat. Misschien wel handig dat je dan gelijk op het scherm ziet wie er belt en de toets kan indrukken.

Verwijderd

Weet iemand welke versie van MPT(Mobile phone tools) er momenteel werkt op de V360?
De software die ze verkopen heet MPT PC220. Maar is dat een lite version?

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29

Mad_Demon

de dokter

Ik heb zojuist dit telefoontje gekocht. Ik had hiervoor een V525 met V600 flash en ik vind dit wel een vooruitgang.

Ik vraag me alleen af of het buitenschermpje wel lekker is bij mij, het is nauwelijks af te lezen namelijk. Het lijkt wel alsof het contrast te laag staat. In tegenstelling tot deze foto dat heel duidelijk af te lezen is :?
Ik moet de grootst mogelijke moeite doen en de telefoon kantelen om de letters maar een beetje zichtbaar te krijgen :(

Ik heb net m'n telefoon omgeruild, ik had gewoon een maandagochtend exemplaar :P Heb er nu zelfs een met een betere flex :D

[ Voor 32% gewijzigd door Mad_Demon op 29-11-2005 17:47 ]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Eerste reacties zijn iig postief :P

* SuperPaddo Staat nogsteeds op het punt dit toestel aan te schaffen

Werkt de mp3speler een beetje handig, en ben je ondertussen nog gewoon bereikbaar (terwijl je luisterd)

Grolsch Royce!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Dit is toch ook het toestel dat nu in de Vodafone Prepaid zit voor maar €89,- ?

...:::everybeat.nl

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11 09:28
Ome_Les schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:15:
Dit is toch ook het toestel dat nu in de Vodafone Prepaid zit voor maar €89,- ?
Ik zie hem alleen staan voor €149

http://onlinewinkel.vodaf...RAPRL&ab_agid=130&act_id=

en
http://www.belcompany.nl/...repaid_vanaf_100_euro.htm

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
ik heb nu zo'n motorola c116 van die tele2 actie, en hier zit geen T9 op wat nogal irritant is, zit dat wel op deze mobiel ?

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

In chronologische volgorde:

-Superpaddo: MP3 speler is handig, playlists zijn makkelijk in te stellen en het is via de headset te beluisteren. Je bent gewoon bereikbaar als je aan het luisteren bent. Het 64MB TransFlash kaartje maakt het kopieëren van bestanden heel eenvoudig, de telefoon kan gewoon als card-reader ingesteld worden. (Er is ook een data/modem modus voor het bewerken van de firmware zoals we dat van o.a. de V525 en V600 gewend zijn :)).

-Ome_Les: Weet niet waar je hebt gekeken, maar hij kost bij Vodafone gewoon €149 ;)

-dsonnaville: Op deze telefoon zit het zogenaamde iTap dat precies hetzelfde (en zo niet beter) werkt dan T9.

Ik vind het overigens wel jammer dat we in Nederland de PTT (Push-To-Talk) functionaliteit moeten missen omdat het niet door de netwerken ondersteund word. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Mad_Demon op 01-12-2005 09:57 ]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Mad_Demon schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:50:
In chronologische volgorde:

-Superpaddo: MP3 speler is handig, playlists zijn makkelijk in te stellen en het is via de headset te beluisteren. Je bent gewoon bereikbaar als je aan het luisteren bent. Het 64MB TransFlash kaartje maakt het kopieëren van bestanden heel eenvoudig, de telefoon kan gewoon als card-reader ingesteld worden. (Er is ook een data/modem modus voor het bewerken van de firmware zoals we dat van o.a. de V525 en V600 gewend zijn :)).

-Ome_Les: Weet niet waar je hebt gekeken, maar hij kost bij Vodafone gewoon €149 ;)
[..]
Ik vind het overigens wel jammer dat we in Nederland de PTT (Push-To-Talk) functionaliteit moeten missen omdat het niet door de netwerken ondersteund word. :P
Mad_Demon: Ik heb gewoon in het huis aan huis krantje van Dixons gekeken, hier staat deze gewoon in... (Ik heb gisteren ook even op internet proberen te zoeken naar de folder van Dixons... De site toont deze helaas niet. :( )

edit:
Had me alleen €10,- vergist... Hij staat er voor €99,- in. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ome_Les op 01-12-2005 11:25 . Reden: GlasHELDER!!! ]

...:::everybeat.nl

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
99 is geen geld, maar ik wil mn telfort simkaartje met prepaid houden dus moet maar een simlockvrije kopen :P.

Ik ga er nu iig 1 bestellen, na de toch wel postieve reacties op deze telefoon. Hopelijk houdt deze het langer vol dan mijn Siemens S55 die ik 2 jaar geleden in december gehaald heb ;) (toetsenbord van die gsm was nogal gaar met letterlijk uitvallende knopjes).

Grolsch Royce!

Verwijderd

In de Dixons folder stond een fout (had ik in onze Dixonswinkel gezien), bij de Dixons is deze telefoon gewoon voor € 149,- te koop.

Even off-topic:
Ik heb zelf inmiddels de Samsung Z140 gekocht (daarom was ik bij de Dixons :P).. die vond ik uiteindelijk leuker dan deze. :/

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Ik heb hem :D

Met 256mb geheugenkaart.

Eerste bevindingen:
Leuk toestel, mp3functie werkt goed, ondersteund volgensmij alleen geen VBR mp3's (gaat ie na een xx aantal sec een foutmelding geven).
Overigens leuk dat de pc de foon als externe hdd herkend, maar das best sloom :P. Ik gebruik zelf wel mn cardreader.]

Morgen/overmorgen zal ik wat meer posten.

Grolsch Royce!

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Oke wat meer bevindingen:

Zoals hierboven beschreven: Leuk toestel.

De gevonden nadelen:

- Ondersteund geen VBR (varial bitrate)mp3, toevallig is veel van mijn muziek VBR dus die moest ik eerst omzetten naar CBR (constant bitrate) en nu doet alles prima :).

- Oordopjes waren niet meegeleverd! Gelukkig heeft mijn zusje een v980 waar wel dopjes bij zaten (en die gebruikt ze niet, dus kon ik mooi nemen). Natuurlijk heeft niet iedereen een zusje die doppen over heeft, dus houdt hier rekening mee...

- Ingang van de oordopjes is een 2,5mm plug (volgensmij), dus wil je je 'gewone' doppen erop zetten dan moet je een omvormstekkertje naar 3,5mm jackplug halen.

- Het volume van de mp3's is hard, te hard imo :P, leuk als je alleen bent, maar het 'zachtste' niveau is te hard als je fatsoenlijk met mensen om je heen wilt praten, ik wil dus nog dopjes zoeken die in het snoer een volumeregeling hebben.

- mp3tjes vanaf de geheugenkaart kunnen niet als beltoon ingesteld worden, je moet ze dan eerst op het telefoongeheugen zelf zetten.

Natuurlijk zijn er ook heel wat positieve dingen :P, en dat is zo ongeveer alles, behalve de punten die hierboven genoemd staan. Als je alleen fietst of met het OV reist dan is het mp3volume prima (en kan best hard), camera is voor een 0.3mp ding redelijk, schermpje is goed en helder, ziet er goed uit en de geinstalleerde javamp3speler doet goed z'n werk icm playlisten e.d.

Voor mij iig geen miskoop :), alleen jammer dat er geen dopjes standaard bij zitten. Missch is dit bij de vodafone versie anders, ik heb een simlockvrije aangeschaft.

Grolsch Royce!

• Tresjertje
  • Laatst online: 01-03-2013
Bij mij lag 'ie onder de boom, samen met een bluetooth dongle :) :) :)
Het is echt een grappig toestelletje met redelijk wat mogelijkheden en het ziet ook nog eens leuk uit
Ik heb alleen vreselijke ruzie met mijn Pc om die bluetooth-handel aan de praat te krijgen.
Ik open daarover wel ff een nieuwe topic voor inhoudelijk commentaar...........

Merry X-mas

Tresjertje

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

SuperPaddo schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:31:
Een heel verhaal over de MP3 kwaliteiten van het toestel
Volgens mij heb jij gewoon een te dure MP3 speler gekocht kerel, een telefoon is om mee te bellen :P

Mijn mening over deze telefoon:

Positief:
Betere menustructuur in vergelijking met de V3/500/600
Hoofdmenu 3*4 ipv 3*3
Functionaliteit is vooruitgegaan t.o.v V500/600 (2 sneltoetsen extra op het toetsenbord voor het telefoonboek en gespreksinfo, wat betekend dat je op de mulitdirectionele toets 2 extra snelkoppelingen te gebruiken hebt)
Geluidskwaliteit tijdens het bellen is vrijwel gelijk aan de V500/600.
Trilfunctie is sterk, maar de telefoon loopt niet weg ;)
Motorola, dus je kan de firmware naar je eigen wensen aanpassen icm de juiste software.
Hij klapt verder open dan de V500 en de Samsumg E700.

Negatief:
Het woordenboek voor SMSberichten lijkt de custom woorden te vergeten, heel irritant bij woorden die je regelmatig intikt.
Soms nogal traag. Ik denk dat het door het Java-OS komt...
Het externe schermpje is niet bij elke lichtomstandigheid even goed te lezen.
De V500 had een frontje van aluminium waardoor het die wat steviger aanvoelde.

Als je deze telefoon vergelijkt met de andere V-series telefoon die op de markt zijn (V3, V3x en V6 uitgezonderd) is dit voor mij een duidelijke winnaar. Mijn collega's bij Vodafone City Point verklaren me voor gek, maar ik vind dit een heel fijn toestel. De V600 blijft mijn favoriet, maar dit is een waardige 2e.

• Tresjertje
Tresjertje schreef op zondag 25 december 2005 @ 13:52:
Bij mij lag 'ie onder de boom, samen met een bluetooth dongle :) :) :)
Het is echt een grappig toestelletje met redelijk wat mogelijkheden en het ziet ook nog eens leuk uit
Ik heb alleen vreselijke ruzie met mijn Pc om die bluetooth-handel aan de praat te krijgen.
Ik open daarover wel ff een nieuwe topic voor inhoudelijk commentaar...........

Merry X-mas

Tresjertje
Ik weet nu waarom: DE BLUETOOTH FUNTIE IS "UITGEKLEED" en werkt alleen maar met een headsetje (handsfree-functie) een ringtone of plaatje overseinen met bluetooth kan dus NIET.
Het leuke is alleen dat ook het verkopend personeel dat niet weet.........
Het is verder idd een leuk apparaat, maar waarom ze deze functies uitkleden en bij de goedkopere toestellen erin laten zitten is mij een raadsel.
Voor die datakabel (±€50) kun je net zo goed een cardreadertje (±€10) in de pc proppen en die gebruiken

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Tresjertje, dat kan wel zeker! Bij de eigenschappen van een plaatje/ringtone op kopieren klikken, en dan kan je hem naar een bluetoothdevice sturen!

edit: Dat firmware modden, kan iemand daar een prog voor geven, of is dit niet geheel toegestaan volgens motorola?

[ Voor 29% gewijzigd door SuperPaddo op 27-12-2005 16:01 ]

Grolsch Royce!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

@Tresertje: zie mijn reply in jouw topic. Probeer het wel centraal te houden. Bluetooth verbindingen zijn wel mogelijk, ik weet niet hoe je bij het idee van een uitgeklede versie komt :?

@SupperPaddo: de V360 is gebaseerd op de V300/500/600. Er zijn lopen genoeg topics over op GoT. Links naar programma's en how-to's zijn niet toegestaan op GoT. Volgens mij heeft Motorola niks verboden, je garantie vervalt alleen ;)

• Tresjertje
SuperPaddo schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:00:
Tresjertje, dat kan wel zeker! Bij de eigenschappen van een plaatje/ringtone op kopieren klikken, en dan kan je hem naar een bluetoothdevice sturen!

edit: Dat firmware modden, kan iemand daar een prog voor geven, of is dit niet geheel toegestaan volgens motorola?
Naar welk device dan?? Het toestel ziet geen andere devices, en andere devices zien het toestel niet :'( :'( :'(

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Tresjertje schreef op woensdag 28 december 2005 @ 14:31:
[...]

Naar welk device dan?? Het toestel ziet geen andere devices, en andere devices zien het toestel niet :'( :'( :'(
Ik heb in jouw topic gereageerd. Denk dat het verstandig is om daar verder te gaan en dit topic schoon te houden.

Verwijderd

Hallo,

Ik twijfel tussen de Motorola v360 en de Samsung SGH-Z140v.
(zie hier)

Ik weet dus wat de specs zijn.

Voordelen Motorola
+ uitbreidbaar geheugen
+ langere gespreks-/standbytijd
+ (bij vodafone prepaid) 30 euro goedkoper

Voordelen Samsung
+ IR
+ tweede display in kleur
+ mooier design (?)

Mijn vraag is: welke telefoon staat hoger aangeschreven of: welke van de 2 merken staat beter bekend? En, niet onbelangrijk: is er verschil tussen de telefoons mbt het laten verwijderen van een simlock?

Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/pics/samsung/samsung-z140-00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://welectronics.com/gsm/Motorola/motorola_v360.jpg

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening.

Groet,

egschaafsma

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Mja, naar mijn mening maken zowel Samsung als Motorola beide uitstekende telefoons. En het unlocken is ook voor beide toestellen hetzelfde...

Samsung Z140
Motorola V360

De specs zijn vrijwel hetzelfde. Grootste verschil is dat de Z140 een G3 telefoon is met UMTS.

Wat uiterlijk betreft, dit is de V360 die je in Nederland kan kopen.
Afbeeldingslocatie: http://www.choiceforyou.co.uk/assets/agency/XL/V/V3976AP714.jpg
Ik vind 'm zelf erg chique :9

[ Voor 52% gewijzigd door Mad_Demon op 04-01-2006 09:40 ]

Verwijderd

Hallo,

Had besloten om een v360 te kopen. Ben naar alle telecomwinkels geweest. Probleem: het simlock kan niet verwijderd worden. Is mij niet duidelijk of dat aan de telefoon ligt of aan de Provider (Vodafone Live-prepaid), of alleen omdat de telefoon nog te nieuw is en nog niemand de unlock-software heeft (uitleg Debitelshop). Ik heb dus een Debitel-Vodafone abonnement en die simkaart past niet in een Vodafone Live-prepaid.

Ik zit nu dus vast (los toestel veel te duur, zelfs bij GSMhuis.nl waar ie voor 180 euro te koop is). Iemand een oplossing? Misschien toch ergens te unlocken of andere suggesties?

Alvast bedankt weer!

Groet,

egschaafsma

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

De Vodafone prepaid toestellen zijn dubbel gelocked. Dus zelfs een Vodafone abo gaat niet in een prepaid toestel. Je zou op marktplaats of eBay kunnen kijken naar telefoons zonder simlock, wees wel voorzichtig met oplichters.

Je abonnement verlengen met toestelkorting is nog niet van toepassing?

[ Voor 15% gewijzigd door Mad_Demon op 08-01-2006 15:08 ]

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:04
Ik heb nog een vragen over deze telefoon voor dat ik hem ga halen (of niet), kan er nou wel of niet MicroSD in? Kan de telefoon trillen en bellen tegelijk, dit verschilt namelijk per motorola valt me op. En als laatste, als je iets gekoppeld hebt met bluetooth verandert de beltoon dan?

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Ja, ja, nee. :P

Transflash=MicroSD
Trillen en ringtone tegelijk is bij deze wel mogelijk
Nee, je beltoon veranderd niet

[ Voor 79% gewijzigd door Mad_Demon op 20-01-2006 22:32 ]

• Archie_T
Mad_Demon schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 22:31:
Ja, ja, nee. :P

Transflash=MicroSD
Trillen en ringtone tegelijk is bij deze wel mogelijk
Nee, je beltoon veranderd niet
Vreemd, ik lees toch op internet andere dingen.. .Vooral het trillen en bellen tegelijk is voor mij belangrijk. Jij weet zeker dat dat kan? Je hebt me niet fout begrepen? Het staat namelijk niet in de gebruiksaanwijzing en ik zou het zonde vinden om deze telefoon hierom te laten schieten. De rest ziet er namelijk erg ok uit.
Heeft ook iemand ervaring met gesprekskwaliteit over bluetooth heen?

Thanx

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Profielen:
Stil, Zacht, Luid, Vibracall, Vibracall & beltoon, Vibracall dan beltoon
Het is zeer zeker mogelijk.

De geluidskwaliteit via bt is vooral afhankelijk van je headsetje. Ik heb een Jabra BT250 en ik vind die helderder dan de telefoon zelf :P

• Archie_T
Mad_Demon schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:13:
Profielen:
Stil, Zacht, Luid, Vibracall, Vibracall & beltoon, Vibracall dan beltoon
Het is zeer zeker mogelijk.

De geluidskwaliteit via bt is vooral afhankelijk van je headsetje. Ik heb een Jabra BT250 en ik vind die helderder dan de telefoon zelf :P
Ik ben er dan ook maar van uit gegaan dat op inernet onzin staat en de V360 (ach voor dat geld kan je em ook niet laten liggen ;)) besteld. Ik ben benieuwd of ie mij gaat bevallen, wat ik wel verwacht als ik zo een beetje rondlees.
En ik heb een bluetooth carkit in mijn auto en die gaf met mijn nokia prima geluid en mijn Sony Ericsson niet. Dus als jij al aangeeeft dat de Jabra goed klinkt ga ik er vanuit dat het wel ok gaat werken.

Thanx

[ Voor 4% gewijzigd door Archie_T op 27-01-2006 11:32 ]

• Archie_T
Vrijdag het toestel gehaald, wat een fijn toestel zeg! Ik heb al verschillende motorola's gehad (Startac 85, V66, T720) maar dit is toch we het beste toestel wat ik gehad heb.

Gesprekskwaliteit is zeer goed, ik vergelijk het even met mijn Nokia 6310i en SE T610 en ik moet zeggen dat deze weer net iets beter klinkt.

De extra speeltjes (MP3, camera enz) zijn grappig maar zal ik niet veel gebruiken.

De menu structuur is duidelijk en als je gebruik maakt van snelkoppelingen en die als softtoets instel heb je een perfect gepersonaliseerd menu, ik heb er echt geen klagen over, werkt net zo makkelijk als de 6310 en dat zegt toch veel!

De batterijduur heb ik nog niet echt kunnen testen, maar ik heb het gevoel dat deze eigenlijk ook wel goed zit, als ie 3 dagen standby blijft ben ik eigenlijk wel gelukkig.

Kleine nadeeltjes:

Als je bij het telefoonboek de "zoek" functie aanzet en je gaat een SMS versturen zet de telefoon iTap aan om de naam te zoeken, vind ik niet erg handig en ben ik nog niet echt achter hoe ik het uitzet.

Als ik de telefoon koppel met mijn bluetooth carkit, schakelt hij over in een standaard (non MP3) beltoon. Ach is ook geen ramp.

Ik heb dus eigenlijk geen grote nadelen kunnen vinden aan de telefoon en voor 189 euro (bij gsm.tv) is dit echt een super apparaat, snap niet dat niet meer mensen deze gekocht hebben.

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Archie_T schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:20:
Kleine nadeeltjes:

Als je bij het telefoonboek de "zoek" functie aanzet en je gaat een SMS versturen zet de telefoon iTap aan om de naam te zoeken, vind ik niet erg handig en ben ik nog niet echt achter hoe ik het uitzet.

Als ik de telefoon koppel met mijn bluetooth carkit, schakelt hij over in een standaard (non MP3) beltoon. Ach is ook geen ramp.
Als je iemand in je telefoonboek gaat zoeken kan je met de centertoets de extra opties opvragen en dan "invoer setup" doen, dan kan je je primaire en secundaire tekenset instellen of iTap of multitik.

Als je je carkit aansluit dan schakelt hij waarschijnlijk over naar een profiel waar je de beltoon nog niet van veranderd hebt. Probeer daar eens mee te spelen :)

• Archie_T
Mad_Demon schreef op maandag 30 januari 2006 @ 12:58:
[...]

Als je iemand in je telefoonboek gaat zoeken kan je met de centertoets de extra opties opvragen en dan "invoer setup" doen, dan kan je je primaire en secundaire tekenset instellen of iTap of multitik.
Briljant, had ik even niet aan gedacht!
Als je je carkit aansluit dan schakelt hij waarschijnlijk over naar een profiel waar je de beltoon nog niet van veranderd hebt. Probeer daar eens mee te spelen :)
Heb ik geprobeerd, beetje opties onder bluetooth, profielen en instellingen bekeken maar allles staat zoals het hoort. Ik kan me nog herinneren dat ik hetzelfde heb gehad met een V620. Maar zoals ik al zei ik vind het geen probleem.
Zijn wij de enige die dit een leuk toestel vinden ofzo?

• llevering
  • Laatst online: 22:49
Ik vind m ook wel leuk, maar ik ben niet zo'n clamshell fan. Ben toch nog altijd bang dat het klapmechaniekje sneller slijt dan de rest van de telefoon. Misschien dat ik op termijn een L2 koop, heb niet zo veel haast met een nieuwe kopen en ben een echte Nederlander: kijken, kijken niet kopen ;)

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Dat het klapmechaniek zo fragiel zou zijn is inmiddels achterhaald bij de moderne telefoons. Dit wordt vooral veroorzaakt door de problemen die de allereerste clamshell telefoons hadden die de nodige kinderziektes in het mechaniek haden.

Ik denk dat deze telefoon niet zo in trek is door de slechte beschikbaarheid. Waar de V525 toendertijd massaal te koop was is bij de V360 niet de beschikbaarheid voor winkels om ze in tekopen niet zo groot.

• Archie_T
Mad_Demon schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:17:
Dat het klapmechaniek zo fragiel zou zijn is inmiddels achterhaald bij de moderne telefoons. Dit wordt vooral veroorzaakt door de problemen die de allereerste clamshell telefoons hadden die de nodige kinderziektes in het mechaniek haden.

Ik denk dat deze telefoon niet zo in trek is door de slechte beschikbaarheid. Waar de V525 toendertijd massaal te koop was is bij de V360 niet de beschikbaarheid voor winkels om ze in tekopen niet zo groot.
Dat is denk wel een goede verklaring, hoewel deze telefoon online toch goed te verkijgen is.

Heb net mijn 256 Mbyte kaartje binnen gekregen, erg leuk en werkt goed. Weet alleen nog niet echt wat ik er mee ga doen aangezien je de MP3's die er op staan niet als ringtone kan gebruiken en je de video maar maximaal een half minuutje kan filmen (ook als ie op de kaart opneemt). Maar ja ik kan nu wel heeeel veeel foto's opslaan!

Ik heb meerdere clamshells gehad en moet eerlijk zeggen dat er eentje ooit door midden gebroken is op het draaipunt, dat was een Motorola T720 en nadat de telefoon op een hoek gevallen was.
Pagina: 1