Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb nu een aantal daagjes deze telefoon:

Afbeeldingslocatie: http://phone.mobile9.com/img/nokia-6822-2.jpg

Ik ben er tevreden mee. Toetsenbord is erg handig.

Nu de knopjes:
De middelste rij vind ik wat zwaarder gaan dan de rest, en het knopje om het gesprek te beeindigen laat na het loslaten ervan soms een soort klikje horen. Dit lijkt erop of het knopje ergens achter blijft hangen ofzo, terwijl dit niet zo is. Zal wel het materiaal zijn. Kan ik daar zelf wat aan doen?

Verder werkt het knopje uitstekend en weigert nooit.

Dit vind ik dus het enige nadeel.
Wie heeft deze telefoon ook?
Wat vind je ervan?

[ Voor 5% gewijzigd door freddyathlon op 11-10-2005 10:02 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Is er hier niemand met een Nokia 6822 ??

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Voor mensen die 'm graag willen hebben: Hij is nu te koop bij Orange online met een sim only...

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Dus ik ben nog steeds de enige hier met dit toestel?

• lintux
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01-2021
Binnenkort waarschijnlijk niet meer. Ik wil er ook eentje kopen. Maar aangezien jij er een hebt, zou ik je graag wat willen vragen:

Volgens deze review heeft de 6822 een LEDje dat gaat knipperen als er een ongelezen bericht/gemist gesprek is. Dit heeft mijn Palm (met foon-functionaliteit) ook, en het is echt verdomd handig. Als je 't mij vraagt veel nuttiger dan zo'n idiote camera (als ik 'm koop plak ik de camera-lens af met ductape :P).

Heeft 'ie dat nou echt? Want in de on-line handleiding wordt 'ie bijvoorbeeld niet genoemd, en verder heeft ook geen enkele review het erover. Maar da's misschien omdat verder niemand het nut van zo'n LEDje inziet...

[edit] Oh, en meer speciaal voor TS: Aan je .sig te zien heb je al weer een andere, is de 6822 een tegenvaller of had je gewoon liever een smartphone?

[ Voor 13% gewijzigd door lintux op 12-01-2006 22:39 ]

• lintux
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01-2021
Einde ervaring met mijn 6822 na zo goed als precies een half jaar! \o/ Laat 'm een paar keer vallen en het scherm is stuk. En dat gaat dan niet onder garantie "vallen" natuurlijk, een telefoon moet je behandelen alsof het je eigen baby is. Een telefoon laat je natuurlijk nooit vallen, zo zorgvuldig moet je er mee omgaan. :{

Zijn er nog mensen die wel tevreden zijn over dit onding?

[edit] Ohja, en met vallen bedoel ik niet op straat of op keiharde tegels maar op de vloerbedekking in mijn kamer, die vrij zacht is.

[ Voor 23% gewijzigd door lintux op 15-07-2006 14:22 ]

Pagina: 1