Toon posts:

"Could not connect to generals online"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb met generals het volgende probleem: wanneer ik na het inlogscherm probeer online te komen krijg ik de melding "Could not connect to generals online". Een wel vaker voorkomende error, zou je zeggen. maar dit is nu al weken zo. het rare is dat wanneer ik op mn laptop probeer te connecten het wel gewoon lukt. (laptop en pc zitten in een netwerk). Ik heb voor mn pc de goeie poorten geopend in de windows firewall en de router. Voor mn laptop heb ik helemaal niets geforward en toch doet ie het.

Wie oh wie kan mij helpen? 8)7

Edit:

Specs:
P4 2.53 Ghz
512 Mb DDR SDRam
Radeon 9800XT 256mb
windows xp sp2
router: Sitecom WL-122

generals versie 1.7 en zero hour versie 1.4 (beiden werken niet)

Heb het spel een paar keer gereinstalled, firewall aan/uit gezet, bij options geprobeerd een ander IP adres in te stellen (lukt niet)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 13:51 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Om je te kunnen helpen zijn je system specs (en die van je netwerkomgeving), de versie van C&C Generals en wat je zelf al allemaal geprobeert hebt buiten het poort forwarden om toch echt belangrijk. Vul je startpost dus nog even aan met de overige relevante informatie :)

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb je naar jouw weten iets geinstalleerd/aangepast/verwijderd nadat het nog WEL werkte?

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
aangezien je op een laptop én pc zit, heb je misschien gebruik gemaakt van een crack? zoja, de verkeerde misschien?

Verwijderd

Topicstarter
Thrilled schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:27:
aangezien je op een laptop én pc zit, heb je misschien gebruik gemaakt van een crack? zoja, de verkeerde misschien?
nee, ik heb geen crack, gewoon op beiden het spel geinstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
MarkOV schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:58:
Heb je naar jouw weten iets geinstalleerd/aangepast/verwijderd nadat het nog WEL werkte?
nee niet dat ik weet
Pagina: 1