inkleuren T-bird met achterruit-verwarmingsspul

Pagina: 1
Acties:

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
FF een vraagje voor degenen die dit gebruikt hebben (elektrisch geleidende coating om bijv. de achterruitverwarming van een auto mee te repareren dus), heb nu al twee keer M'n T-bird ingekleurd met dit spul. Aangebracht met een kwastje. Dit is dus punt 1 een ontzettend klerewerk om het er goed op te krijgen, en punt twee heeft het beide keren nog niet gewerkt. Hoe hebben jullie dit aangebracht? Ook met kwast? Of is er een handigere manier?

Verwijderd

'k heb het ook gedaan, met een speld. Ik gebruikte van die Bison elektrisch geleidende lijm.

Het werkte wel, maar klungelig. Dat spul is veel te vloeibaar. Een potlood werkt net zo goed, is veel handiger, en goedkoper.

• worsie
Dan pakken we er morgen maar weer een potlood bij. Kost je een vermogen aan Arctic Silver, dat gekloot :(.

Verwijderd

Je kan de potlood streepjes ook "sealen" met een beetje nagellak of haaspray of dat spul dat ze voor houtskool tekeningen gebruiken of hittebestendige lak...... :Y)

Verwijderd

damn als ik lees dat jullie het met een speld hebben gedaan voel ik me best wel stom |:(, ik heb het gewoon met dat kwastje gedaan. Het werkt uitstekend maar volgende keer zal ik 2 x na denken als ik een Duron/Thunderbird cpu ga unlocken.

Verwijderd

waarom zo moeilijk doen???
ik heb het gewoon met een simpel potloodje (met eigenlijk nog te dikke punt ook :)) gedaan en alles draait nog steeds perfekt!

• worsie
Omdat je regelmatig berichten hoort over mensen die hem om de zoveel tijd opnieuw moeten inkleuren e.d. Dat gezeik wil ik niet hebben als het even kan.

Verwijderd

Uhh ja, maar ik heb er ook geen last van.

Wat in dit alles zo lekker onduidelijk is, is waarom sommigen opnieuw moeten kleuren en anderen niet.

t'Enige wat ik kan verzinnen is het soort potlood, de kwailiteit van het grafiet of zo.

Bestaat er soms ook Russisch en Pools grafiet ?? :P

Lijkt me wel goed ja, twee keer nadenken. Als ik dat vergeet mol ik de boel ook nog wel eens ja *zucht* *snotter* :+
Pagina: 1