enige dagen mijn pc niet aangehad, nu wil ik hem starten, en er gebeurt niks, de fans gaan trillen ( alsof ze niet genoeg juice krijgen om over het eerst hobbeltje te komen)
dus heb ik een andere voeding geprobeerd, mocht niet baten, vid kaart eruit en/of pci erin mocht ook niet helpen
geheugen eruit gaf ook geen piepjes niks
nu zie ik dit op mijn Mamaplank :

zit rechtsonderin op het mobo, is een winbond chip, als je goed kijkt is ie bruinig geworden + een blaasje of zoiets.
zou dit de oorzaak zijn en dat ie doorgebrand is? kan dit event doorbranden nog andere onderdelen mee de dood in hebben geholpen?
ik heb nog garantie dus dat is het probleem niet, maar als ik deze om laat ruilen en ik zet mn spul er weer op, kan dat er dan weer voor zorgen dat het mobo weer over ze nek gaat?
tis een AMD 64 3000+ (s754)
MSI K8N Neo Platinum
1gb Ram
Ati radeon 9700 pro
2 schijven in raid ( 1x hitachi 250gb en 1x seagate 200gb)
dus heb ik een andere voeding geprobeerd, mocht niet baten, vid kaart eruit en/of pci erin mocht ook niet helpen
geheugen eruit gaf ook geen piepjes niks
nu zie ik dit op mijn Mamaplank :

zit rechtsonderin op het mobo, is een winbond chip, als je goed kijkt is ie bruinig geworden + een blaasje of zoiets.
zou dit de oorzaak zijn en dat ie doorgebrand is? kan dit event doorbranden nog andere onderdelen mee de dood in hebben geholpen?
ik heb nog garantie dus dat is het probleem niet, maar als ik deze om laat ruilen en ik zet mn spul er weer op, kan dat er dan weer voor zorgen dat het mobo weer over ze nek gaat?
tis een AMD 64 3000+ (s754)
MSI K8N Neo Platinum
1gb Ram
Ati radeon 9700 pro
2 schijven in raid ( 1x hitachi 250gb en 1x seagate 200gb)
Met Vriendelijke Groet,