Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Daar zitten een hoop gasten die er veel vanaf weten.
[ Voor 24% gewijzigd door Rein_stein op 10-10-2005 22:54 ]
De laatste update van de software is niks meer dan een paar fixtures die ze er aan toe voegen. Ik heb de bestandjes die toegevoegd worden eens bekeken, in de hoop dat ik er zelf iets aan kan veranderen, alleen is het een dusdanig groot blok van hex-getallen dat je daar niet uit komt. Misschien dat iemand anders hier iets meer mee kan.
Verwijderd
Of mail High End of Movitech...tis nou niet bepaald goedkoop spul waarmee je werkt...dus een beetje support kan je wel verwachten.
Ik heb High End al gemaild. Ze gaan geen nieuwe fixtures meer aanmaken, ze willen niet vertellen hoe het evt. moet en willen de source ook niet kwijt. Zover was ik al
De Movitecsite ligt al een tijdje plat lijkt het, dus daar ben ik nog niks wijzer van geworden.
In dat zip-bestandje zitten wel fixtures, maar alleen voor het programma wat er bij hoort (www.dmx512.ch). Is ook een heel andere extensie als bij Status Cue.
Dit is de laatste updatevan de software. Hiermee worden de fixtures van Studio Spot CMY, ES-1 CMY, and Studio Beam toegevoegd. Hier staat alle info die High End over de tafel geeft: http://www.highend.com/support/discontinued/sc.asp
Vroeger werd Movitec altijd in de Robe-fabriek gemaakt, alleen werd er een ander kapje omheen gedaan. Alleen tegenwoordig heeft Robe het zelf zo druk dat ze niks meer voor andere fabrikanten maken.
Maar wellicht kun je wel de Robe Spot 250 AT/Elite Servospot/iets dergelijks vinden. Dat zijn namelijk precies dezelfde fixtures, maar alleen met een andere kap. Qua dmx-aansturing zijn ze dus precies hetzelfde.
Voor de rest is het volgens mij wel een geinig programmaatje, maar inderdaad wel wat ouder (Win 3.1 layout
Ik weet niet waarom je je lichtshow met een computer wilt besturen en wat je opties en budget zijn, maar anders is de LightJockey van Martin misschien wat.
(En anders kun je ook nog altijd gaan voor de lichttafel).