Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Casema Motorola SBV5120 modem user+pass ?

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:28
Ik ben al ruim een uur aant zoeken geweest wat het username & password is van het modem
http://192.168.100.1/

Het betreft het VOIP modem wat casema uitleverd, in het modem zonder VOIP ondersteuning waren geen username & password nodig.

In de manual valt niets te vinden, iemand een idee ??

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 14:57
user: admin
pass: motorola

(ik mag die rot dingen regelmatig installeren en ja dan mag je na de install signaal waardes uitlezen...)
PS: downstream +5 - -5 perfect
-5 - -15 oké
< -15 zorgelijk ;)

upstream moet tussen de 42 en 58 db zitten ;)

[ Voor 30% gewijzigd door The-Source op 10-10-2005 20:11 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• boswandeling
kijkkk danjewel man helemaal super

• boswandeling
Is het ook mogelijk om bij de instellingen te komen of kunnen die allene worden opgehaald via TFTP

• The-Source
Boekee schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:13:
Is het ook mogelijk om bij de instellingen te komen of kunnen die allene worden opgehaald via TFTP
Zo ver wordt mij dat niet uitgelegd maar voor zover ik weet worden de instellingen bij Casema weg getrokken want dat staat volgens mij gewoon in het EuroDocsis protocol vast gelegd..

• boswandeling
Okee dan houd het even op.... ik was erg geintreseerd in het VOIP gebeuren van het modem.

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-10 17:03

Trek Y11

Eat my shorts

Ik weet niet of je voor Casema werkt maar, in een ander topic gaf iemand aan dat hij voor het geven van deze gegevens was ontslagen. Ik vind dat grote onzin omdat de gegevens zo van internet te halen zijn maar ik zou wel even uitkijken.

Zie [rml][ Wanadoo/Casema Cable] Ervaringen topic - Deel 2[/rml]

[ Voor 13% gewijzigd door Trek Y11 op 10-10-2005 21:00 ]

What if this weren't a hypothetical question?

• The-Source
TrekY11 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:56:
Ik weet niet of je voor Casema werkt maar, in een ander topic gaf iemand aan dat hij voor het geven van deze gegevens was ontslagen. Ik vind dat grote onzin omdat de gegevens zo van internet te halen zijn maar ik zou wel even uitkijken.

Zie [rml][ Wanadoo/Casema Cable] Ervaringen topic - Deel 2[/rml]
Nou ik kan vanalles zeggen natuurlijk ;) ik kan zeggen dat ik de Directeur ben van Casema maar ik zou ook kunnen zeggen dat ik slecht een helpdesk medewerker ben.
Aan de hand van een nickname zouden ze je voor zover ik weet nooit mogen/ kunnen ontslaan en zeker niet als je het mondeling wordt medegedeeld :o

• boswandeling
wat een gelul allemaal dit gaat puur over het modem

• Noahlvb
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:48

Noahlvb

Wat?.. TECH? Waar!!!

beste Mede-Tweakers,

dit is best wel een oud topic, maar ik denk ik probeer het even.
Ik heb ook zoon modem en moet de waardes uit lezen omdat ik aan het klooien ben met een eigen cmts.(allemaal een beetje expirimenteren). Nu is het modem dat ik hiervoor gebruik van de ziggo geweest. En hij heeft nog maand geleden gewerkt. Nu vroeg ik me af of iemand weet wat de inlog gegevens zijn tegen woordig.

Noah

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Graag geen prehistorische topics kicken. Tevens is het niet de bedoeling om om inloggegevens te vragen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.