Exchange 2003 is steeds mail kwijt

Pagina: 1
Acties:

• Briefcase
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
Er is één user in het netwerk die constant een lege inbox aantreft. De mail komt prachtig binnen maar na enkele uren is het dus pleite. Verwijderde, sentitems en concepten heeft geen probleem.

Nu heeft google me geleerd dat dit te maken heeft met de mailbox rechten wat betreft full write en read-only. Allemaal prachtig maar zelfs na het zetten van de juiste machtigingen komt de mail niet terug.

Iemand tips?

[ Voor 25% gewijzigd door Briefcase op 10-10-2005 20:03 ]

Lorem Ipsum Fujitsu

Verwijderd

Al een nieuwe mailbox aangemaakt voor die user? Of een nieuw outlook profiel? Zie je de mail nog wel staan in ESM? Staan ze in deleted items?

heb je de user ook verteld dat shift-delete op z'n inbox echt alle mail verwijderd? :)

• Briefcase
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:06:
Al een nieuwe mailbox aangemaakt voor die user? Of een nieuw outlook profiel? Zie je de mail nog wel staan in ESM? Staan ze in deleted items?

heb je de user ook verteld dat shift-delete op z'n inbox echt alle mail verwijderd? :)
die mailbox is leeg, ik heb nieuwe accounts aangemaakt. Het outlook profiel zal ik eens proberen. Deleted items is onveranderd, eeh wat is een ESM?

Lorem Ipsum Fujitsu

Verwijderd

Exchange System Manager....

• Briefcase
ben nu aan het proefdraaien en het lijkt erop dat alles nu goed gaat. Het vreemde is dat het pas na een paar uur gebeurde... vreemd. En als het iets met machtigingen te maken zou hebben zou je verwachten dat alle mail tevoorschijn zou komen wanneer de machtigingen weer goed zouden worden gezet.

Lorem Ipsum Fujitsu

Verwijderd

Als je machtingen zet worden die niet direct doorgevoerd aangezien de store de permissies cached. Ik meen dat het een uur duurt voordat de verandering doorgevoerd wordt (of direct als je de store herstart)
Pagina: 1