huh?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StGermain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:02
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1416936

Er staat dat je in deze thread kan zien waarom er een powermoderatie heeft plaatsgevonden, ik zie echter niets... ok het was off-topic wat de titel van het bericht betreft maar droeg wel bij aan de discussie...

Just curious...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Waar staat dat? Je kunt hier vragen waarom een bepaalde powermoderatie heeft plaatsgevonden, maar het staat er niet standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:27

botoo

💀 too old to die young

Die verklaring geven we als er om gevraagd word, we plaatsen niet default een verklaring bij een powermoderatie.

Ik heb je reactie van +3 naar +1 teruggezet omdat het een reactie is in een offtopic discussie (volwassen/spelletjes spelen) in een item dat over een analyse van Ubuntu's succes gaat. Natuurlijk is het leuk dat jij als 39 jarige ook zo nu en dan een spelletje speelt, maar of het een +3 bijdrage is waag ik ernstig te betwijfelen. Imho is het een reactie die op +1 een nette eindscore heeft, maar ik nodig je uit om een hogere score te verdedigen :).

offtopic:
Ik ben nog wat ouder en ik speel desondanks ook nog spelletjes, maar of dat voor de grote groep nu zo interessant is om te weten . . . ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:27

botoo

💀 too old to die young

Polaris, het staat idd wat verkeerd:
Mocht je een reactie tegenkomen waarop een PowerModeratie is uitgevoerd, dan kun je een verklaring daarvoor terugvinden in het Tweakers.net Moddereter Forum.
Het zou ei'k moeten zijn:
dan kun je een verklaring daarvoor terugvinden krijgen in het Tweakers.net Moddereter Forum

[ Voor 25% gewijzigd door botoo op 10-10-2005 19:10 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀