Toon posts:

welke kaart?? GeCube X850Pro of Asus EN6600GT/HTD

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik ben van plan een nieuwe grafische kaart te kopen, en nu is mijn vraag welke kaart is het beste. Aangezien ik het merk GeCube niet ken? Ik ben een beetje gaan resurchen en ben erachter gekomen dat GeCube goed is in passief gekoelde kaarten maar hier heb ik uiteraard niks aan. Vandaar dat ik de vraag hier stel.

Het gaat hierom:
1. Welke kaart is het best
2. Is het merk GeCube een goed merk? ( is dit merk ergens mee te vergelijken? bijv. Asus )
3. Welke zou jij kiezen?

het gaat om deze kaarten:
GeCube X850Pro/TD
Asus EN6600GT/HTD

Als ik niet zo duidelijk ben geweest oid moet je het even melden.

Met vriendelijke groet,
Daniël

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03 15:54

Brainless-NL

lolkipo

Als de prijs hetzelfde is is de keuze makkelijk, aangezien de x850 pro een heel stuk sneller is dan de 6600GT

Verwijderd

Topicstarter
mja, de prijs maakt niet uit... Maar zouden jullie mijn andere vragen ook kunnen beandwoorden.

En is het merk GeCube goed?? ik heb nog niks van dit merk gehoort...

en ik neem een SLI moederbord, maar is het ook mogelijk om later dan gebruik te maken van crossfire??? van ATI? de X850 van GeCube ondersteund het wel..

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 17:27 ]

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-08 16:02
GeCube is een soort dochteronderneming van Gigabyte. Lijkt me een prima merk; bijna alle ATI kaarten zijn toch voor 100% gebaseerd op het reference design.

Ik zou zeker voor de X850Pro gaan, stukken sneller dan een 6600GT

9700X - X870E Elite - 32Gb 6000C30 - XFX 9070XT - RM850X

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03 15:54

Brainless-NL

lolkipo

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:26:
mja, de prijs maakt niet uit... Maar zouden jullie mijn andere vragen ook kunnen beandwoorden.

En is het merk GeCube goed?? ik heb nog niks van dit merk gehoort...

en ik neem een SLI moederbord, maar is het ook mogelijk om later dan gebruik te maken van crossfire??? van ATI? de X850 van GeCube ondersteund het wel..
Gecube is prima merk. Crossfire is niet mogelijk op een SLI bord, enkel op een speciaal Xfire bord.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-05 08:49
lol? sinds wanneeer het geweldige aan crossfire was toch dat je niks anders nodig had dan 2 ati kaarten waarvan 1 crossfire ondersteunde? :(

~ Mijn prog blog!

Verwijderd

ja maar als je moederbord er niks mee kan heb je toch geen bal aan die crossfire-mogelijkheid... Hetzelfde als zeggen dat pci-expresskaarten iets geweldig zijn, maar ze in een gewoon pci-slot proppen zal ook niet veel doen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een SLI moederbord.
maakt dit wat uit??? kan ik hier gewoon de ati kaart op doen?

het gaat om dit moederbord:
Asus A8N-SLI (Retail, sound, RAID)

Gaat de ait kaart hier gewoon op werken???

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 18:27 ]

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:06
SLI moederbord met ATI kaart

Check die maar :) Daar staat het in

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-07 20:09

Colan

sucks @ solderen

tussen deze 2 kaarten: ga voor de ATI, die is stukken beter...

maar als geld echt geebn rol speelt en je bent bereid veel geld uit te geven, koop dan een 7800GTX, de nieuwe van Nvidia...of voor iets minder geld (nog onder de 400 euri) een 7800GT...daar kan je zeker nog een tijdje mee vooruit...

Simplicity is de bom...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Reviews en benchmarks zijn ontworpen om dit soort vraag te beantwoorden. Dat je zo'n vraag stelt en bovendien totaal niet aangeeft *waarvoor* je het wilt gebruiken geeft aan dat je daar nog niet genoeg gekeken hebt. Doe dat aub alsnog :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.