Toon posts:

stream opneem progje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey ik zoek een stream progje...

ik heb meerdere progjes geprobeerd maar ik heb iets wat 1.5 uur duurt en bij elk progje word het muziekbestand meer dan 3 gig:S

mijn vraag aan jullie is: weten jullie misschien een mooi programmatje om stream mee op te nemen waarbij het opgenomen bestand niet te groot word?

Mvg. ftjah

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Tja, wat voor stream, welk programma praten we over... dat zal de antwoorden van menig tweaker hier wat specifieker kunnen maken.

Verwijderd

Topicstarter
het is een radio opname een asf...

ik zoek gewoon een programmatje waarmee je het kan opnemen naar mn harde schijf als mp3 of wav maakt niet uit zolang het maar een klein bestand word...

ik heb nu wel total recorder maar daar worden de bestanden wel 4 gig:S

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2025
waarom geen asf 2 mp3 converter?

google ff op asf2mp3 en kom je dit tegen

Actually dMC can convert .asf and .wmv to .wav or other audio format, regardless of the presence of video content, the same way you'd convert a .wma file.

You need to install dBpowerAMP Music Converter (dMC). If it's your first time using it, you have a 30-day trial version which allows converting to mp3. Otherwise you ened the regsitered version of dMC.

You also need to install the codecs for .wma (WIndows Media) and make sure you actually have Windows Media Player up to date.
Check at Codec Central and follow all instructions carefully on how to install the WIndows Media codecs.

of na iets meer zoeken : http://www.tomdownload.co...r/avone_mp3_converter.htm

[ Voor 8% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 10-10-2005 17:25 ]

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 22:51

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Adobe Audition, en dan compimeren naar een MP3?

Meh!

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 10:01
Foobar kan naar wav opslaan, daarna kan je je uitleven met software naar keuze om wav om te zetten.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

Welke programma's heb je geprobeerd? En wat voor streams probeer je te downloaden?
Er zijn een aantal programma's die kunnen gewoon de stream van internet plukken, niks converten.
Hier op GoT zijn er ook een aantal topics over. Zoek maar eens op stream ripper of iets in die richting.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Met het programma Offline Explorer Pro kan je sites compleet downloaden. Ik open altijd de stream met een media player. Haal uit de properties de link naar het bestand.

Voer die link in in Offline Explorer Pro en hij gaat zoeken naar bijv alle mediafiles in de betreffende map. Zo download ik altijd beveiligde .rm bestanden of andere streams die niet te downloaden zijn. Werkt altijd.

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 20:16
Ben laatst ook op zoek geweest naar een goed stream-rip-progje. Kwam uit bij Screamer Radio.

Klein, overzichtelijk, voldoende opties. Het grootste voordeel is dat ie de stream opslaat voordat deze wordt gedecodeerd. Dus een mp3 stream slaat ie direct als mp3 op zonder te decoderen+coderen.

Maar wat meer info is inderdaad wel handig. Als jij een wav-stream probeert op te slaan moet je niet verwachten dat je een klein output bestand krijgt...
Pagina: 1