Muziek laten horen door Skype

Pagina: 1
Acties:
  • 466 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Ik vroeg me af of het mogelijk is om muziek die ik afspeel met een programma (Winamp, musikCube, foobar2000, enz) gelijk te laten horen aan m'n gesprekspartners op Skype, dus niet dat het geluid van me speakers weer me mic invliegt, en dan verstuurd word, maar gewoon gelijk, binnen me pc door dus :)

Misschien dat het zou kunnen dat er een programma/plugin is die werkt als een alles-accepterende contactpersoon, die dan je muziek doorstuurt

[ Voor 27% gewijzigd door Whollabilla op 10-10-2005 16:26 ]

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:46
Als het toch over internet beluisterd word kan je beter kijken naar de shoutcastplugin om zo een servertje op te zetten, heel simpel is dat. Misschien dat er ook wel een combo shoutcast + voip bestaat inmiddels :).

• Whollabilla
Maar ik heb slechte ervaringen met shoutcast en icecast :), en ik wil mensen graag opdringen om naar mijn muziek op de achtergrond te laten luisteren ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Whollabilla op 10-10-2005 16:51 ]

• goeievraag
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Bij de opname regelingen (bureau accesoirs/entertainment) ipv microfoon, waveout of mixout of iets in die trant kiezen. Ik zou wel dat schuifje halvewege zetten, anders neemt ie waarschijnlijk te hard op.

I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ja op een creative soundcard kun je what you hear ofzoiets aanvinken, dit is dan gewoon wat er op dat moment uit de geluidskaart komt of WAVE/MP3.

Nadeel is wel dat skype zeg maar standaard de opname regeling weer op microfoon zet, ook als daar geen mic aan hangt en je altijd weer een andere ingang kiest.

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Kabeltje van je out naar je in met een splittertje tussen voor je mic :+

• Whollabilla
goeievraag schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:55:
Bij de opname regelingen (bureau accesoirs/entertainment) ipv microfoon, waveout of mixout of iets in die trant kiezen. Ik zou wel dat schuifje halvewege zetten, anders neemt ie waarschijnlijk te hard op.
Jeej dat is 'm. Niks moeilijk doen met splitters of plugins, maar gewoon een simpel dingetje :) (Helemaal mooi dat het ook werkt als ik weer 'ns Linux ga installeren)
Pagina: 1