Cardreader Acer Aspire 5024 kan XD-card niet inlezen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:12

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Ik heb een Acer Aspire 5024, met ingebouwde TI7421 5in1 Card Reader, draaiend onder Windows XP Pro. Als ik de meegeleverde drivers (7.7.0.262) installeer, staat de card reader goed weergegeven bij apparaatbeheer. Als ik echter mijn Olympus XD-kaartje van 512MB erin steek, detecteert hij helemaal niets. Als ik in apparaatbeheer ga zoeken naar gewijzigde apparaten, wordt er na een minuut of 3 een "Algemeen volume" gevonden. Dit volume is echter nog niet geformatteerd volgens Windows. Onzin, er staan gewoon foto's op, mijn camera kan het ook gewoon inlezen. Ik heb op internet al gezocht naar nieuwere drivers, ik kon echter geen nieuwere vinden. Iemand een oplossing?

bvd.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis een 6in 1 geen 5 in 1 :D, ff ontopic

heb je de drivers van de acer ftp al geprobeerd? > ftp://ftp.support.acer-eu.../aspire_3020_5020/driver/

zie ook:
[rml][ Ervaringen] Acer Aspire 502x series (deel 1)[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Hmm het is inderdaad een 6in1 :) niet dat ik ooit 6 verschillende kaartjes krijg :P

Maar die driver is dezelfde versie als ik al heb, die werkt dus blijkbaar niet goed.

Edit: ik weet trouwens niet zeker of dit wel hetzelfde is als ik al heb, ik zit op mijn werk en daar is ftp afgesloten... laat nu iemand anders ff downloaden en dit naar me toe msnen...

[ Voor 36% gewijzigd door Bart ® op 10-10-2005 16:25 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Hij doet het nog steeds niet, ook met die link die je gaf :(

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merovingian schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:57:
Hij doet het nog steeds niet, ook met die link die je gaf :(
als je in het ervaringen topic deels je startpost nou ff post, weet ik zeker dat je daar wel een antwoord krijgt

gebruik ook search in topic ff's