WUXGA of WXGA @ notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:41

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Topicstarter
Hoi

Ik ga binnenkort de promedion M570 kopen (17 inch breedbeeld scherm)
belangrijke Specificaties:
PMC 780
2 GB ram
80GB 5400rpm (Serial ATA 150MB/sec)
Geforce Go 7800 GTX 256 MB

maar er was keuze uit 2 soorten de M570A (WXGA 1440x900) en de M570B (WUXGA 1920x1200)
ik wil graag weten met welke van de 2 ik de beste prestaties heb in games dan
De native resolutie is toch het beste om te hebben (bij lagere interpoleert een tft scherm toch)

op 1920x1200 wordt denk ik te zwaar voor die laptop :o
(is dat ook zo of is het verschil niet merkbaar tussen die 2 schermen :) ??)

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik denk dat je veel games zelfs niet in 1440x900 kunt spelen, dus dan kun je weer beter voor de hogere res gaan. Met een hogere res kun je lagere resoluties in principe beter weergeven. (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden deze resoluties wel ondersteund door de spellen die je wil gaan spelen? Misschien loop ik achter en ondersteunt elk spel dit hoor, maar het lijkt me handig om te checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
Ik heb een Dell 9300 met 1440*900 scherm en speel daar verschillende spellen op in de native resolution. Mijn laptop beschikt over een Geforce Go6800 en daar draaien HL2, FEAR, Fable etc allemaal op highest detail in 1440*900 soepeltjes... 1900 heb ik nog niet als een resolutie mogelijkheid gezien... ik heb bewust de keuze voor dit scherm gemaakt en ben blij met die keuze.

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

nieuwe spellen zullen dat soort resoluties wel ondersteunen, je laptop heeft erg goeie specs maar of ie die nieuwe spellen bij zulke resoluties trekt weet ik niet. Ik zou eens naar een winkel gaan waar ze zo'n 17" 1920*1200 scherm hebben want je moet er ook rekening mee houden dat je ermee in windows moet gaan werken. Of dat soort resoluties geschikt zijn om op een 17" scherm te surfen/office te doen heb ik mijn twijfels over. 1600*1200 op mijn 19" CRT vind ik al erg klein.

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

sager, promedion, alienware, en nog vele anderen gebruiken idd de clevo notebooks, zetten er hun eigen stikkertje op (en verkopen ze dan voor een ze dan voor wat de mensen voor het merk willen betalen). Heb je ander topic gezien ;)

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-09 02:52

Redox

Motion Design / VFX

Zelf werk ik ook op een resolutie van 1920x1200 op mn desktop, en spellen draaien met de 7800GTX gewoon erg vloeiend, op alles max, en geen FSAA. (fable, wow, halflife2, eveonline, farcry, BlacknWhite2).

Ik weet niet hoe een 7800GTX Go in werkelijkheid presteerd t.o.v. de 7800GTX, maar volgens de promedion site is het verschil erg klein. Dus hierop gebaseers, zou ik zeggen dat het gewoon prima gaat werken.

Offtopic: Waarom Promedion trouwens? waar haal je je laptop voor? Ik ben er wel geinteresseerd naar, zelf zit ik de afgelopen dagen ook te twisten over welke notebook te nemen. Promedion naast een Asus M6v/A6v. Die 1920* resolutie op de promedion is gewoon super, evenveel werkruimte als op mn desktop.. Maar ik weet niet of de afmetingen en gewicht van de proMedion een probleem gaan vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 14:32

Flappiewappie

Hier nog meer

Redox schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:32:
Zelf werk ik ook op een resolutie van 1920x1200 op mn desktop, en spellen draaien met de 7800GTX gewoon erg vloeiend, op alles max, en geen FSAA. (fable, wow, halflife2, eveonline, farcry, BlacknWhite2).

Ik weet niet hoe een 7800GTX Go in werkelijkheid presteerd t.o.v. de 7800GTX, maar volgens de promedion site is het verschil erg klein. Dus hierop gebaseers, zou ik zeggen dat het gewoon prima gaat werken.

Offtopic: Waarom Promedion trouwens? waar haal je je laptop voor? Ik ben er wel geinteresseerd naar, zelf zit ik de afgelopen dagen ook te twisten over welke notebook te nemen. Promedion naast een Asus M6v/A6v. Die 1920* resolutie op de promedion is gewoon super, evenveel werkruimte als op mn desktop.. Maar ik weet niet of de afmetingen en gewicht van de proMedion een probleem gaan vormen.
dan kan je beter een resolutietje lager nemen, en wel FSAA aan zetten, zelfde beeldkwaliteit, maar wel (inde toekomst dan, nu haal je zo ook wel genoeg FPS) meer FPS, komt omdat er een goeie FSAA support is bij nieuwe generatie videokaarten.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Topicstarter
ik wil een promedion omdat die voor best wel weinig geld veel functies heeft

http://www.promedion.nl/e...&taal_ID=NL&H_ID=18&S_ID=
M570B
Intel Pentium M 770 (Dothan 2.13Ghz; 2Mb L2 Cache; 533Mhz FSB)
100Gb harde schijf 5400RPM Serial ATA
2048Mb DDR II 533 (2 x 1024)
GeForce Go 7800GTX 256MB (MXM module)
17" WUXGA TFT (1920 x 1200) Glare Type (Extra helder, extra brede inkijkhoek)
8* DVD+/-RW Dual Layer (kan verwisseld worden voor 2de HD, DVD RW DL met Lightscribre, 2de batterij)
Interne 1.3Megapixel webcam
Interne Hybride TV Tuner met Afstandsbediening
Intel Azalia High Definition Audio met virtuele 8 kanalen analoog uitgangen (7.1)
5.1 analoge uitgang (groen, geel, zwart ingang iig)
Interne W-LAN 54Mbps/ Bluetooth 2.0
Interne 4-in-1 Cardreader voor Memory Stick(Pro), Secure Digital, MMC
2 jaar carry in garantie (Uit te breiden naar max. 3 jaar pick up & return)
Gratis Draagtas
397mm (B) x 294mm (D) x 22mm tot 44mm (H)
3,8 KG

2399,00 @ laptops4u

Optioneel Windows XP Home/Professional

de xps M170 van dell heeft pas 2048 mb, 7800go, bluetooth enzo @ 3300 zonder verlengde garanties enzo (net gekeken @ dell.nl)
en heeft dan nog niet eens 7.1 geluidskaart en 5.1 analoge uitgangen
en tvtuner met AB is er ook niet bij die dell
en ook geen 1,3 Mpixel webcam in scherm

dus promedion M570B heeft veel meer voor veel minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Knap dat niemand praat over hoogwaardige Dell laptops. :)
Ze zijn wel wat duurder, maar je krijgt wel goed ding voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie zaak.. was net van plan een DELL aan te schaffen maar dit spreekt mij meer aan :) TV Tuner is nl een must voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 23:37
veel mensen denken dat promedions troep/bagger/minder kwaliteit zijn, maar promedion laptops zijn echt van dezelfde kwaliteit als de dell laptops.

ik heb er hier ook 1, en het werkt echt super. als mensen twijfelen om er een te kopen, contact me dan kan ik je benchmarks geven en fotos.

een survey schrijven heb ik nog geen tijd voor gehad maar ik heb zeker geen spijt van m'n aankoop:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Bij Dells kun je makkelijk onderdelen vinden, maar van Promedions weet ik niet... De onderdelen zijn niet 123 te vinden op Internet, op Ebays en zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 23:37
De shop waar ik hem heb gekocht garandeert mij dat hij zeker weten nog over 5 jaar onderdelen voor mijn laptop kan leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guanche
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-04-2024
Ik heb gister gekozen voor de M570B met 770 proc. en de Go 7800GTX. De tweede variant dus. Ik heb voor dit gekozen gezien het scherm en de overige features die de B variant biedt.

Buiten het WUXGA scherm meer verschillen! Check voor een beter idee de manual (pdf) van dit type. Daarin staan de aanwijzingen voor de A en de B waardoor je goed de verschillen kan zien.

Ik ben benieuwd wanneer mijn bestelling in de winkel aankomt.. :7

[ Voor 7% gewijzigd door guanche op 06-11-2005 17:30 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Topicstarter
Heeft die Promedion M570B standaard al Wlan module of is dat een optie
op de promedion site kan je het er als accesoire bijkopen

het staat er best onduidelijk:S
wat zit er nu wel standaard in een M570B (die met WUXGA) en wat niet??
dit staat er op die site bij die M570 series

Comunicatie:
56k fax/modem
10/100/1000 Mbps LAN ethernet
optioneel interne mini-PCI 54Mbps draadloze netwerk module
intern Bluetooth ClassII versie 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:31

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Hoe lang doe je met zo'n ding op de accu? Nu zal dit met zulke specs wel als desktop replacement dienen ipv mobiel doosje maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Topicstarter
Op clevo staat dat hun versie van de M570 2 uur+ mee kan gaan

• guanche
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-04-2024
Rapdef schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:03:
Op clevo staat dat hun versie van de M570 2 uur+ mee kan gaan
Ik ben benieuwd in hoeverre ze 2u photoshoppen of gamen bedoelen. In de M570 kan je nog ipv een extra HD nog een 2e batterij er in zetten. Dat zou dan dus op 4u uitkomen. (ik dacht voor rond de 80 of 90 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Flappiewappie schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:38:
dan kan je beter een resolutietje lager nemen, en wel FSAA aan zetten, zelfde beeldkwaliteit, maar wel (inde toekomst dan, nu haal je zo ook wel genoeg FPS) meer FPS, komt omdat er een goeie FSAA support is bij nieuwe generatie videokaarten.
Yepe, hoewel bij TFT's het probleem de pixels zijn, op een CRT zijn die veel kleiner natuurlijk, en dus niet het een kwestie is van hogere resolutie willen, maar moeten omdat het er anders niet uit ziet.....

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-10 16:21

Yuco

Womanizer!

Ook ik ben ben aan het twijfelen deze notebook te kopen. Omdat ik nogal graag een spelleke speul vind ik hem erg interersant omdat er een 7800 gtx go in kan. Zijn er echter niet meer fabrikanten die hun laptop uitrusten met deze gk? Ik kan ze niet echt vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

Topicstarter
weet iemand hoe dit werkt:

dit heeft die promedion M570B :)
4 multi function audio jacks
1 S/PDIF out/Side Speakers out
1 Line-in/Rear L/R Speakers out
1 Headphone/Front L/R Speakers out
1 Microphone in/Center & subwoofer Speakers out

hoe kan ik de line in en de Microfoon ingang instelling zo zetten dat me 5.1 speakerset eraan gezet kan worden

het is toch schadelijk voor je speaker als die op de microfoon ingang of line in aangesloten wordt ?? :/

me 5.1 set heeft 3 stekkers: groen, zwart en geel
welke is welke ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Sorry maar dit wordt wel erg simpel. Kijk eens in de manual of bekijk eens de mogelijke settings bij je geluidsdriver/app.

Doe zelf eens een beetje moeite in het vervolg :z

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.