[Vormgeving & Design] Hoe maak ik dit:

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

troyk

attrib -r troyk.nfo

Topicstarter
Ik ben ontzettend benieuwd met welk programma / tool ik het onderstaande kan herproduceren.
IIk ben niet geïnteresseerd in Meneer Cent zelf, maar in de achtergrond. Het is een soort struik met heel veel verschillende soorten uitgroeisel.

Afbeeldingslocatie: http://www.popjustice.co.uk/features/50centsleeve/original.jpg

Persoonlijk vind ik het een heel fancy effectje en je ziet het de laatste tijd steeds vaker (zie MTV commercials en Burton).

Heb op photoshop101.com gezocht , helaas weinig success.
Daarnaast heb ik het een en ander met Illustrator geprobeert, maar het komt er niet lekker uit.

Gebruiken ze voor dit effect misschien tracing van een normaal plaatje?

Gaarne hulp.

It's not who you are , it's who you know.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-04 05:37

alienfruit

the alien you never expected

Gewoon met de hand tekenen en dan hergebruiken :+

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Ik ben bang dat iemand hier gewoon heel lang mee bezig is geweest om te maken. Er zijn helaas geen programma's waar je tegen kunt zeggen "doe mij zoiets wat daar op lijkt". Het verstandigste wat je kunt doen is op internet gaan zoeken naar een patroontje wat daar op lijkt, of je moet wat tijd over hebben en het helemaal zelf te gaan maken.

• epic007
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03 09:21
Maya (eigenlijk een 3D pakket) heeft zo'n soort functionaliteit voor het maken van textures. Erg leuk, je tekent met je muis en de bomen/planten groeien er onder vandaan.

Misschien kan het met Corel Painter ook wel.

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-01 00:20
Dit is inderdaad een stijl die je steeds vaker tegenkomt; zelf vind ik het ook heel leuk. Wil je een dergelijk effect bereiken dan is het mijns inziens het makkelijkst om eerst met de hand een patroon te tekenen, wat je vervolgens met behulp van de pen tool in Adobe Illustrator vectorized.

http://www.computerarts.c...hop/add_another_dimension Met deze tutorial (helaas niet gratis) zul je een end moeten komen.

Toch?

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

troyk

attrib -r troyk.nfo

Topicstarter
Een tool is misschien het verkeerde woord.

Laat ik zeggen dat ik wel graag een tutorial hiervan zou zien.
Ik heb geprobeerd een bestaande foto van een soortgelijk patroon te tracen met de pen-tool in PS, dit heb ik aardig onder de knie maar kreeg helaas toch niet het gewenste effect.

Helaas ben ik minder bekend met Illustrator en had de hoop dat iemand wist hoe je dit in Illustrator eenvoudig kan herproduceren.

It's not who you are , it's who you know.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:54

Pelle

🚴‍♂️

Misschien eens de Illustrator handleiding lezen?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.