Beste mensen,
Onlangs kwam ik op de website van de Internationale hosting provider B-One. Na de specificaties en de voorwaarden bekeken te hebben, vraag ik me af of deze provider wel betrouwbaar is. Gezien er al een 2000Mb opslag / onbeperkte traffic account is vanaf 4,90 Euro! Een domeintje kost er 6.- per jaar! Die prijzen lijken me erg onwaarschijnlijk.. Ze hosten de boel in Denemarken, dus wellicht dat daar de boel goedkoper is, maar toch...
In de voorwaarden blijven ze over alles nogal vaag. Hier een voorbeeldje wat betreft de 'verkeer':
Onlangs kwam ik op de website van de Internationale hosting provider B-One. Na de specificaties en de voorwaarden bekeken te hebben, vraag ik me af of deze provider wel betrouwbaar is. Gezien er al een 2000Mb opslag / onbeperkte traffic account is vanaf 4,90 Euro! Een domeintje kost er 6.- per jaar! Die prijzen lijken me erg onwaarschijnlijk.. Ze hosten de boel in Denemarken, dus wellicht dat daar de boel goedkoper is, maar toch...
In de voorwaarden blijven ze over alles nogal vaag. Hier een voorbeeldje wat betreft de 'verkeer':
Ik zou graag willen weten of er hier mensen zijn met ervaringen bij B-One. Ik vraag me af of deze praktijken wel te vertrouwen zijn...Verkeer is in principe onbeperkt. Maar het verkeer dient wel redelijk te zijn en niet het verkeer van andere gebruikers
verstoren. Als het verkeer van een klant het verkeer van andere klanten verstoort, behoudt B-one zich het recht voor om
het webhotel van de eerstgenoemde klant te sluiten zonder voorafgaande kennisgeving en / of een afzonderlijk tarief voor
het verkeer in rekening te brengen. B-one behoudt zich het absolute recht voor om te besluiten of verkeer wel of niet
excessief is. Indien een webhotel wordt gesloten, wordt geen restitutie verleend op de abonnementsgelden die vooruit
zijn betaald.