Toon posts:

[iTunes] iTunes synchroniseren met iPod mini

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

op een gekke manier is mijn bibliothekk bij iTunes gewist. nou heb ik een vraagje is het mogelijk om iTunes met je iPod te laten synchroniseren. Dus dat me muziek van me iPod weer op me pc word gezet.

Joost

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Het is mogelijk om muziek vanuit je iPod naar je computer te kopieren. Dit gaat echter niet (standaard) met iTunes.
Ik meen dat er in het Apple-subforum het een en ander aan programma's voorbij is gekomen. Kijk daar even, lijkt me...
edit:
Is je bibliotheek gewist, of zijn je muziek-bestanden gedelete? In het eerste geval kun je namelijk gewoon de folder weer inlezen.

[ Voor 25% gewijzigd door Jester-NL op 10-10-2005 14:01 ]

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je wel de laatste verdie van iTunes? en wat heb je zelf verder allemaal al geprobeerd? In de FAQ Apple Talk (APL) (Updated 9 Oktober 2005) is ook wel het een en ander te vinden. We zien graag dat je in je topicstart vermeldt wat je allemaal al hebt geprobeerd, en wat daaraan niet wilde lukken. Kijk voor meer daarover eens in de Software Algemeen - Beleid

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 11:28
Check de ML_ipod plugin van winamp. (www.winamp.com>plugins)

Dan kan je ook de mp3tjes van je ipod naar je hdd kopieeren.

(ik geloof niet echt dat dit illegaal is...anders moet een modje t maar ff verwijderen.)