Afgelopen weekend heb ik het genoegen gehad om met een perspas de A1GP in Duitsland te mogen bezoeken. Mijn eerste keer om een event als dit van heel nabij mee te maken. Het was heel bijzonder en ik heb me helemaal wezenloos geknipt en tussen de bedrijven door de foto's direct naar mijn RacePix site te beamen (letterlijk, door het WiFi netwerk van het mediacentrum). Aangezien er vaak kritiek is op weer een verzameling foto's van raceauto's die voorbij schieten (wat idd saai is op een foto) heb ik ook geprobeerd om wat andere shots te maken, die interessanter zijn om te bekijken. Ook voor niet-racefans. Racefans kunnen immers geen genoeg krijgen van otootjes...
Vrijdag - Training day
#1 - Jos verlaat de pits voor de allereerste keer

Zaterdag - Qualification day
#2 - De glote lode dlaak

#3 - Libanon in gebed voor vertrek

#4 - Jos bestudeert de tijden

Zondag - Race day
#5 - Pitstop oefening Team Engeland

#6 - En een van Team Nederland

Let op het achterwiel. Dat begint dus nét te draaien omdat Jos een ongelooflijke hoeveelheid gas geeft. En dit is geen tele opname, ik zat echt zo dichtbij (meter of 1.5). Voor de liefhebbers heb ik ook nog een MP3'tje ervan...doet nog steeds zeer aan mijn oren.
#7 - Hectiek in de pits

#8 - Het was gelukkig mooi weer...

#9 - Intimiteiten tussen Team Engeland en USA

Lucky shot van de eeuw...ik knipte gewoon af toen ze de hoek om kwamen omdat het vaak melée is in de eerste bocht...en jawel!
#10 - Jos lijkt de ellende te ontlopen...

Ik ben dik tevreden, vooral omdat ik als een van de weinige fotografen rondliep met een niet-dSLR en dus ook niet beschikte over die grijze teletoeters enzo. Ik was dus ook beperkt in de plaats die ik kon innemen langs de baan. Evengoed vind ik zelf dat ik het nog niet slecht gedaan heb. Ik ben benieuwd wat ik volgend jaar doe als ik een dSLR heb en misschien wel een Bigma ofzo... (dromen mag toch?).
Voor de liefhebbers heb ik nog foto's van de Trabant-Lada Racing Cup. Hilarisch, zo'n Trabbi met 150 km/h! Dikke rookwolken..
Vrijdag - Training day
#1 - Jos verlaat de pits voor de allereerste keer
Zaterdag - Qualification day
#2 - De glote lode dlaak
#3 - Libanon in gebed voor vertrek
#4 - Jos bestudeert de tijden
Zondag - Race day
#5 - Pitstop oefening Team Engeland
#6 - En een van Team Nederland
Let op het achterwiel. Dat begint dus nét te draaien omdat Jos een ongelooflijke hoeveelheid gas geeft. En dit is geen tele opname, ik zat echt zo dichtbij (meter of 1.5). Voor de liefhebbers heb ik ook nog een MP3'tje ervan...doet nog steeds zeer aan mijn oren.
#7 - Hectiek in de pits
#8 - Het was gelukkig mooi weer...
#9 - Intimiteiten tussen Team Engeland en USA
Lucky shot van de eeuw...ik knipte gewoon af toen ze de hoek om kwamen omdat het vaak melée is in de eerste bocht...en jawel!
#10 - Jos lijkt de ellende te ontlopen...
Ik ben dik tevreden, vooral omdat ik als een van de weinige fotografen rondliep met een niet-dSLR en dus ook niet beschikte over die grijze teletoeters enzo. Ik was dus ook beperkt in de plaats die ik kon innemen langs de baan. Evengoed vind ik zelf dat ik het nog niet slecht gedaan heb. Ik ben benieuwd wat ik volgend jaar doe als ik een dSLR heb en misschien wel een Bigma ofzo... (dromen mag toch?).
Voor de liefhebbers heb ik nog foto's van de Trabant-Lada Racing Cup. Hilarisch, zo'n Trabbi met 150 km/h! Dikke rookwolken..
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.