Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
levert Freezing hardware die niet?
ik kijk even.
ze hebben hem in zwart alu, maar ik denk dat ze doorzicht ook wel kunnen leveren..
http://shop.freezinghardw...p?Pagina=00003&ItemID=308.
ik kijk even.
ze hebben hem in zwart alu, maar ik denk dat ze doorzicht ook wel kunnen leveren..
[ Voor 64% gewijzigd door HeepH op 10-10-2005 11:51 ]
had het gezien, maar ik weet niet of ze de doorzichtige kunnen leveren.HeefStan schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:48:
levert Freezing hardware die niet?
ik kijk even.
ik zal iig een mail sturen.
Heb nog een blauw plexi doorzichtig liggen compleet met eheimpomp
.
.
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Ik heb dit reservoir al een tijdje en had em bij freezinghardware besteld.
Als je dit reservoir gaat halen zou ik even het waterkoeling topic lezen daar staat een post van mij waarin ik vertel hoe je em het beste kan ontluchten.
Ik vind het opzich wel een mooi en fijn reservoir alleen is ie niet echt goed ontworpen vind ik want waar het water het res in komt ligt vrij hoog waardoor er eigenlijk altijd wel lucht in komt.
Als je dit reservoir gaat halen zou ik even het waterkoeling topic lezen daar staat een post van mij waarin ik vertel hoe je em het beste kan ontluchten.
Ik vind het opzich wel een mooi en fijn reservoir alleen is ie niet echt goed ontworpen vind ik want waar het water het res in komt ligt vrij hoog waardoor er eigenlijk altijd wel lucht in komt.
ik heb er al 1.. maar die heeft barsten.. dus vandaar dat ik er eentje zoek ZONDER barstenPilatuS schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:34:
Ik heb dit reservoir al een tijdje en had em bij freezinghardware besteld.
Nu ik er even zo over nadenk ben ik er vrij zeker van dat ie nieuw niet meer te koop is.
Er is een revisie 2 van gekomen ivm. het moeilijk ontluchten bij de eerste, bij die nieuwe zit de aansluiting waar het water in komt wat lager en het res zelf is iets hoger, helaas is ie niet zo mooi als de eerste.
Als ie nog ergens te koop is dan zal dat een restpartij zijn want sinds revisie 2 er is word de eerste neem ik aan niet meer gemaakt.
Er is een revisie 2 van gekomen ivm. het moeilijk ontluchten bij de eerste, bij die nieuwe zit de aansluiting waar het water in komt wat lager en het res zelf is iets hoger, helaas is ie niet zo mooi als de eerste.
Als ie nog ergens te koop is dan zal dat een restpartij zijn want sinds revisie 2 er is word de eerste neem ik aan niet meer gemaakt.
offtopic:
Ik wil de mijne niet kwijt btw.
dat is niet zo mooi dat die niet meer gemaakt worden!PilatuS schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:50:
Nu ik er even zo over nadenk ben ik er vrij zeker van dat ie nieuw niet meer te koop is.
offtopic:
Ik ben der toch zeker wel 1 nodig en snel ook, want ik ga 29 tot 30 okt naar een beurs met mijn case..
Dus als iemand nog zo'n reservoir weet dan moet ik dat gauw weten
Je hebt er vast al aan gedacht maar is het niet mogelijk om em te lijmen of kitten ?mydogisgone schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 14:00:
[...]
dat is niet zo mooi dat die niet meer gemaakt worden!
Ik ben der toch zeker wel 1 nodig en snel ook, want ik ga 29 tot 30 okt naar een beurs met mijn case..![]()
Dus als iemand nog zo'n reservoir weet dan moet ik dat gauw weten
Als je de juiste lijm hebt zou je dan em misschien kunnen lijmen met overdreven veel lijm en dan de boel netjes polijsten ofzo
Wat wil je ervoor hebben dan?Rol-Co schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:09:
Heb nog een blauw plexi doorzichtig liggen compleet met eheimpomp
.
jw_ros kringelding hotmail
hij lekt niet, maar het ziet er niet echt mooi uit.PilatuS schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 14:33:
[...]
Je hebt er vast al aan gedacht maar is het niet mogelijk om em te lijmen of kitten ?
Als je de juiste lijm hebt zou je dan em misschien kunnen lijmen met overdreven veel lijm en dan de boel netjes polijsten ofzo
waar zeg maar de pilaar in zit waar het water in komt lopen.. daar zitten 5 kleine barstjes onder de pilaar.
ik denk dat dat is gebeurt door de druk van de pilaar op het plexi.
maar ja dat kan ik niet echt repareren. dus ik zocht er eentje die we goed was.
iig een mooie plexi
Pagina: 1