Hallo,
Ik heb een probleem met Excel 2000.
Bij een hoop exceldocumenten krijg ik bij het openen de voglende melding:
Een hele poos geleden heb ik ditzelfde probleem ook eens gezien op een andere pc.
Destijds ben ik daar helemaal ingedoken en zodoende heb ik alleen maar genoteert dat SR1a, SP2 en SP3 van Office het probleem niet verhielpen en dat ik daarna "registry aangepast, probleem verholpen" heb gedaan.
Dat klonk me destijds logisch in de oren omdat ik er helemaal inzat zegmaar.
Nu heb ik dus geen idee meer welke key ik toen heb aangepast en met google kan ik niks zinnigs (meer) vinden.
ergo: is er iemand die weet welke registerkey ik destijds aangepast heb om de melding The picture is too large and will be truncated. te verhelpen bij het openen van Excelbestanden?
Bedankt alvast
ps: het systeem draait op Windows 2000 met alle servicepaks en laatste updates.
Office is helemaal up-to-date, de pc heeft genoeg hdd-ruimte, de gebruiker heeft lokale adminrechten.
Mocht iemand meer info nodig hebben / willen; vraag het dan even
Ik heb een probleem met Excel 2000.
Bij een hoop exceldocumenten krijg ik bij het openen de voglende melding:
Ik moet dan een aantal keren op OK klikken en dan opent ie het document wel gewoon lijkt het.Picture is too large and will be truncated.
Een hele poos geleden heb ik ditzelfde probleem ook eens gezien op een andere pc.
Destijds ben ik daar helemaal ingedoken en zodoende heb ik alleen maar genoteert dat SR1a, SP2 en SP3 van Office het probleem niet verhielpen en dat ik daarna "registry aangepast, probleem verholpen" heb gedaan.
Dat klonk me destijds logisch in de oren omdat ik er helemaal inzat zegmaar.
Nu heb ik dus geen idee meer welke key ik toen heb aangepast en met google kan ik niks zinnigs (meer) vinden.
ergo: is er iemand die weet welke registerkey ik destijds aangepast heb om de melding The picture is too large and will be truncated. te verhelpen bij het openen van Excelbestanden?
Bedankt alvast
ps: het systeem draait op Windows 2000 met alle servicepaks en laatste updates.
Office is helemaal up-to-date, de pc heeft genoeg hdd-ruimte, de gebruiker heeft lokale adminrechten.
Mocht iemand meer info nodig hebben / willen; vraag het dan even