Toon posts:

[iPod Nano] Muziek staat wel op iTunes niet op iPod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de installatiedisc niet gebruikt en de nano gewoon aangsloten en iTunes opgestart en na wat 'herkennen' van Windows. Echter de nano werkte niet als UBS-opslag ding, dus ik dacht ik pak de installatiedisc van de nano.. Hierna werd de nano als iets anders herkent door iTunes en stond er : Installatie en was de lijst van muziek op de nano leeg terwijl er toch echt nog de muziek op staat. Ik gebruikte: iPod Updater om te Herstellen, waarmee hij dus al m'n muziek op de nano wiste en vervolgens nog niet werkte ( ik zette muziek op de nano volgens iTunes en dan staat hij daar wel maar niet op m'n nano)..

Iemand een idee hoe ik zowel de muziek weer in de lijst van iTunes als op de Nano krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:30
Als eerste: om de Nano ook als opslag te gebruiken hoef je alleen in iTunes een vinkje aan te zetten in de Preferences :)

En hoe zet je de muziek op de Nano: automatische synchronisatie, of handmatig slepen?

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
cailin_coilleach schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:22:
Als eerste: om de Nano ook als opslag te gebruiken hoef je alleen in iTunes een vinkje aan te zetten in de Preferences :)
weet ik :) , alleen toen zag ik nergens (zoals ik gewend ben bij andere USB-sticks) een nieuwe schijf staan naast al mijn standaard schijven. Eigenlijk maakt het me ook niet uit ik heb dat helemaal niet nodig, ik wil nu gewoon weer m'n muziek erop zetten :) Dat hij niet als USB-opslag werkt maakt niet uit.
En hoe zet je de muziek op de Nano: automatische synchronisatie, of handmatig slepen?
Handmatig, dat automatische gedoe zorgt ervoor dat er muziek op komt die ik niet wil.. dus handmatig beviel me prima en zou ik graag mee blijven doorgaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee hoe het komt en wat ik precies gedaan heb maar hij doet het weer dus: Gooi d'r maar een slotje op alstublieft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
wellicht niet de juiste topic om het te vragen maar aangezien de nano ervaring topic is gesloten kan ik het misschien ook hier posten:

heb vandaag de ipod nano binnen gekregen. erg mooi dingetje hoor :). Na wat klote met itunes is het me eindelijk gelukt om music op de ipod te zetten. nou heb ik een vraagje.

kan ik music luisteren en laden tegelijkertijd? want elke keer als ik de ipod in een usb poort stop verschijnt er zon schermpje dat jou waarschuwt om niet te unpluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:23
Luisteren kan dan alleen op de computer, maar wel rechtstreeks vanaf je iPod nano.

No production networks were harmed during this posting

Pagina: 1