Google zo goed als dagelijks op de FP

Pagina: 1
Acties:

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 16:07

4VAlien

Intarweb!

Topicstarter
Guten tag, FP-crew

Google is best een interessant bedrijf, en zo af en toe komen ze ook met een interessante nieuwe dienst zoals Google Earth, maar moet er nou echt elke dag een roddel van de dag over Google geplaatst worden? De helft van deze artikelen bestaat uit geruchten, en een kwart uit de ontkenning van die geruchten. Google transformeert het internet niet naar een hoger plan. Ze hebben een goede zoekmachine en gmail was/is voor webbased inboxen zeker een vooruitgang, maar ondertussen komt er niet heel veel concreets uit behalve een oneindige serie beta producten die niet de orginaliteit hebben van de P-rank, de gigantische Gmail inbox of Google Earth. Verder heb ik nog geen kritiek gezien op Tweakers op bijvoorbeeld de data-mining / privacy policies van Google.

Dus, als jullie de pure Google geruchten in het vervolg weg kunnen laten denk ik dat er heel wat Tweakers weer met een gerust hard de FP kunnen bekijken.

PS: wat is jullie visie in deze?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Wat alvast niet zal gebeuren is nieuwswaardige geruchten van de frontpage weren, louter om het feit dat ze over Google gaan. Verder is het volgens mij gewoon zo dat we een beetje een Google-periode hebben waarin ze veel nieuwe diensten lanceren en er bijgevolg ook veel meer gespeculeerd wordt over nog meer nieuwe diensten. Zoals typisch is met dergelijke fenomenen, zal ook dit wel weer afzwakken denk ik.

Wel moeten we ervoor zorgen dat we geen hype creëren door alles waar het woord 'Google' in voorkomt tot nieuws te bombarderen.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je overdrijft; pure geruchten komen hoogstens een of twee keer per maand voor als ik zo even door het archief blader. Verder is de invloed van Google veel groter dan je denkt. Klagen dat er "te veel" over geschreven wordt op Tweakers.net hetzelfde als klagen dat AMD of Microsoft te veel aandacht krijgt. Het hoort nu eenmaal bij het onderwerp van de site.

Professioneel Hyves-weigeraar