[Delphi 2005] Indy Project

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• albatrosX1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Halo, ik heb een korte vraag, is indy al uit voor 2005 Personal ?

op hun homepage staat dat wel, maar als je naar download page gaat, staat er alleen maar tot delphi 7 voor 2005 kan ik nix vinden. Iemand enig idee ?

thx

Verwijderd

http://www.indyproject.org/Sockets/Download/Borland.iwp
Indy is available for the following Borland products:

Delphi 4 - 7
Delphi 2005 (including Personal Edition)
C++ Builder 4 - 6
Kylix
Note: Delphi 2005 Personal Edition has been deployed without a package that is required in order to compile Indy. The Indy Team has implemented a replacement for this. More information on that topic can be found here.
En dit alles in 3 muisklikken vanaf de indyproject homepage.

• albatrosX1
ja had ik ook al gezien hoor, het staat er wel, maar ik kan nergens voor 2005 vinden, wel voor alle andere versies, tot en met 7

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En heb je dan ook die laatste zin gelezen met een link naar deze pagina erin? Daar staat toch alles wat je weten moet? :?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• albatrosX1
Als ik het goed snap, komt delphi 2005 zonder een of en andere pakket dat ervoor zorgt dat Indy erop loopt en ze hebbe het al opgelost met een fake file. Ja ik heb die file al geinstalleerd, alleen waar kan ik tog Indy voor 2005 vinden :'(

Verwijderd

Nog een keer een quote van dezelfde pagina:
Available Versions
Click on the version you wish to download and you will be redirected to the correct download page.
Indy 10
Het staat er allemaal heel duidelijk hoor, ik zie niet echt waar je probleem zit.

Versie 10 kun je hier downen.

• albatrosX1
ligt het aan mij of ziet niemand dat op downloadpage nergens staat 'DELPHI 2005' :S

http://www.atozed.com/indy/plus/Files.iwp

Indy 10 kun je downloaden voor delphi 5,6,7

maar nogmaals, ik zie nergens delphi 2005

Verwijderd

albatrosX1 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 02:40:
ligt het aan mij of ziet niemand dat op downloadpage nergens staat 'DELPHI 2005' :S
Ik moet je tot mijn spijt mededelen dat het aan jou ligt. Als je gewoon die download link volgt die ik hierboven geef, kun je versie 10 downloaden. Mits je de instructies op de door NME aangehaalde pagina correct uitgevoerd hebt, kun je die versie installeren.

• albatrosX1
nu ben ik echt in de war |:(

ik weet dat je indy 10 kan downloaden en dat heb ik ook gedaan voor mn delphi 5. MAAR ik vind indy 10 niet voor Delphi 2005 personal.

Op deze pagina dus, waar je alle andere versies wel kan downloaden.
http://www.atozed.com/indy/plus/Files.iwp

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry hoor, maar dit gaat echt nergens heen. hezik geeft je een link naar de pagina waar je de goeie versie kan downloaden. Bovendien haalde hij in zijn eerste post ook aan hoe je die versie werkend moet krijgen onder Delphi 2005, waar ik je vervolgens ook nog eens op gewezen heb. En toch blijf je vasthouden aan die ene downloadpagina die je zelf gevonden hebt.

Nogmaals: download versie 10 van Indy vanaf de pagina die hezik aangaf, en volg vervolgens de instructies op deze pagina. Dat is alles wat je moet doen om het werkend te krijgen...

Verder heeft deze vraag niets met programmeren te maken, maar met het installeren van software. Daarom hoort je vraag dus eigenlijk in Software Algemeen, maar aangezien dit topic zo nergens heen gaan en je er bovendien nu zelf wel uit zou moeten komen, doe ik je topic op slot in plaats van het te verplaatsen. Bovendien is je topicstart vrij mager. Zou je P&W FAQ - De "quickstart" eens door kunnen nemen alvorens je hier in Programming & Webscripting weer een topic start?

Als laatste nog dit: mocht het je ook met deze uitleg niet lukken om Indy draaiend te krijgen, dan kun je een nieuw topic openen in Software Algemeen. Echter, lees dan wel eerst hun beleidstopic door, en wees zo beschrijvend mogelijk in het aangeven van je probleem. Geef precies aan wat je geprobeerd hebt en wat er fout gaat, dan kun je veel beter geholpen worden. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.