Ik heb zojuist een tweede monitor aan mijn systeem toegevoegd, en probeer deze nu juist te configureren.
Het systeem werkte eerst met één monitor die via een nVidia kaart aangesloten was. De drivers hiervoor zijn succesvol geïnstalleerd. De nieuw aangesloten monitor loopt via een ATI-kaart, waarvoor ik de drivers probeer te installeren.
Het systeem werkte eerst met één monitor die via een nVidia kaart aangesloten was. De drivers hiervoor zijn succesvol geïnstalleerd. De nieuw aangesloten monitor loopt via een ATI-kaart, waarvoor ik de drivers probeer te installeren.
Ik kan dus niet de benodigde drivers via apt-get installeren. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen, en eindelijk de hardware acceleratie ook op mijn ATI-kaartje aan de praat kan krijgen?Preconfiguring packages ...
(Database inlezen ... 65916 bestanden en mappen geïnstalleerd.)
Uitpakken van xorg-driver-fglrx (uit .../xorg-driver-fglrx_6.8.0-8.8.25-0ubuntu11_amd64.deb) ...
dpkg-divert: `diversion of /usr/lib/libGL.so.1 to /usr/lib/fglrx/libGL.so.1.xlibmesa by xorg-driver-fglrx' clashes with `diversion of /usr/lib/libGL.so.1 to /usr/lib/nvidia/libGL.so.1.xlibmesa by nvidia-glx'
dpkg: fout bij afhandelen van /var/cache/apt/archives/xorg-driver-fglrx_6.8.0-8.8.25-0ubuntu11_amd64.deb (--unpack):
subproces pre-installation script gaf een foutwaarde 2 terug
Fouten gevonden tijdens behandelen van:
/var/cache/apt/archives/xorg-driver-fglrx_6.8.0-8.8.25-0ubuntu11_amd64.deb
E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1)
Ik ontken het bestaan van IE.