Toon posts:

[VB.NET] Flowcharts

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb hier heel het forum al doorplozen en google maakt me ook niets wijzer.
Ik zou de levensloop van een bepaald product grafisch willen voorstellen binnen een vb.net applicatie. Ik dacht aan een zogenaamde flowchart (een rechthoek, een streepje, 3 rechthoekjes, ...).
Vrij simpel, maar ik vind nergens een deftige 'plugin' of iets dergelijks om dit te realiseren. Ik weet dat ik het eventueel gewoon zelf kan schrijven, of gewoon tekenen, maar ik kan me niet voorstellen dat er al niet iets voor bestaat. Ook mijn pogingen om het zelf te tekenen kwamen mij maar amateuristisch over. Ik had gedacht het op te kunnen vatten als een soort van tree structuur en vandaaruit naar iets mooi grafisch te kunnen gaan.
De dingen die ik tot nu toe gevonden heb waren allemaal commercieel tot zeer commercieel ( lees: > $1000 ).

Iemand een suggestie over hoe ik het kan aanpakken? Of een linkje naar bruikbare voorbeelden, software, ...?

Alvast hartelijk bedankt!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-04 13:16
In P&W gaat het over zelf programmeren. Het is hier niet een plek waar je kunt vragen aan mensen of zij geen goede library voor dit of dat weten, die je gratis kan downloaden.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.