Toon posts:

VMware Workstation 5.5 Build 16958

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo wie kan mij uit de brand helpen
ik heb een pentium 650 met het moederbord P5ND2-SLI Deluxe 1gig aan ddr2 geheugen 4 schijfen van 320 gig per stuk in raid 0+1
en het besturings systeem is windows xp.

ik heb xp geinstaleerd onder vmware en dat gaat allemaal goed ik kon meteen op het internet en alles werkt alleen ik zie maar 1 schijf fittueel de C:\ schijf en dvd rom maar niet mijn E:\ schijf en daar staan al mijn mappen en spullen in.
hoe kan ik deze schijf zichtbaar maken?????
het gekken is als ik een driver wilde instaleren kreeg ik wel alle schijfen te zien.
ik heb een c d en e schijf en 3 dvd schijfen
wie kan mij uit de brand helpen

GRT Leo
8)7

Lijkt me niet echt nodig ;)

[ Voor 4% gewijzigd door pasta op 09-10-2005 21:39 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Leo100,

Dit is niet helemaal de juiste manier om een topic te starten op GoT. Lees bijvoorbeeld Policy: Alle regels die op het forum gelden eens door :) Heb je verder je 'e:\' schijf al eens aan je VMware Virtual Folders toegevoegd (via de VM settings)?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Spider.007

bedankt voor de tip

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Doe er dan ook wat mee ;)

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Als je VMware beta-test wordt er van je verwacht dat je alle vragen/opmerkingen richting VMware stuurt, en niet richting een publiek forum. Het kan handig zijn de beta-handleiding van dit beta-product door te lezen.

Tot slot komt het woord 'schijfen' niet succesvol door een fatsoenlijke spellingscontrole, wat betekent dat jouw topic niet gevonden zal worden als iemand zoekt op een term zoals bijvoorbeeld 'vmware schijven'