Toon posts:

[Acer Aspire 1350] Brander probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de Acer Aspire 1350 heb ik problemen ondervonden met betrekking tot het optische station. Bij het branden van een DVD duurt de lead-out verdacht lang (langer als normaal :9 ) waarna er ofwel een error komt, ofwel de boodschap dat alles goed is gegaan, maar in beide gevallen was er maar een dataspoor van ongeveer een cm dik op het schijfje gebrand (terwijl de sesie meer als 4gig was). Ik heb dit geprobeerd met een Platinum DVD+R 8X en daar ik weet dat je voor compatibiliteit et deze schijfjes vaak moet wachten tot er een firmware update is, ben ik daar dan ook op zoek naar gegaan. Het probleem is dat hier echter gewoon geen firmware update voor is !
Ik heb een mailtje gestuurd naar Acer BeNeLux maar in afwachting van een antwoord post ik het probleem ook hier al. Misschien zijn er mensen die dit probleem ook al ondervonden hebben en hier een oplossing voor kennen??? Des te sneller ik het probleem opgelsot krijg, des te beter natuurlijk.
Het branden is dus gebeurd met Platinum DVD+R 8X @4X met Nero 6.6.0.3 Ultra.
gaat zowel over laptops als opslagmedia maar vind dit het best geschikte subforum mits hier zeker mensen met dezelfde laptop rondzwerven

• Pimmetje16
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-11-2025
Ik was nog wat door de oude berichten aan het kijken. Toen zag ik dit bericht.

Ik moest meteen denken aan het probleem dat ik met mijn cd+r(w) brander + DVD combo drive heb gehad. Als ik een cd brande dan zij deze dat alles verder oke was. Maar als ik later ging kijen stond er niets bruikbaars op de cd. Het einde van het liedje was dat ik na een jaar toch een andere brander in heb laten zetten (uiteraard binnen de garantie). En nu die de cd+r(w) brander het goed. Hij leest ineens ook een stuk beter :D.

Hoop dat het al opgelost is.

Pimmetje