[Dscaler] Geluid valt weg

Pagina: 1
Acties:

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:16

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
Hey,
Ik bal hier al een paar maanden van maar nu is de maat echt vol. Ik snap niet waar het vandaan komt drivers opnieuw geinstaleerd dscaler opnieuw geinstalleerd. Maar als ik zap is het geluid 2 sec aanwezig daarna valt het weg. Het is wel terug te krijgen door naar het menu BTCard->audio channel-> en dan op stereo te drukken (deze is al als standaard aangevinkt) Het lijkt dat het programma dan overnieuw iets initatliseerd of wat dan ook en dan werkt het prefect. Zodra ik dan weer verder zap valt het geluid weer weg. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
alvast bedankt !!

Het oneindige X 0

• Wokker

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
*Schop :*) *

Het oneindige X 0

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
dscaler opnieuw geinstalleerd
Welke versie draai je 4.1.11 geeft bij mij namelijk ook problemen, met 4.1.8 draait het wel goed.
Krijg je de audio via lijn-in binnen?, heb je al de optie hardware mute uit/aan gezet?
Op het moment dat de audio uit valt, is dan ook de lijn-in gedempd, in volume control?

[ Voor 1% gewijzigd door djexplo op 11-10-2005 13:20 . Reden: typo ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Wokker

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
djexplo schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:18:
[...]
Welke versie draai je 4.1.11 geeft bij mij namelijk ook problemen, met 4.1.8 draait het wel goed.
Krijg je de audio via lijn-in binnen?, heb je al de optie hardware mute uit/aan gezet?
Op het moment dat de audio uit valt, is dan ook de lijn-in gedempd, in volume control?
nee het geluid wordt niet gedempt maar zal eens 4.1.8 instaleren kijken of die wel goed werkt !

Nou hellaas dat werkt dus ook niet ik meot de hele tijd in het menu op stereo drukken. Dan doet het goed ga ik weer zappen wordt het geluid gelijk stuk zachter.... en soms valt het dan ook uit. Blijf ik op het zelfde kanaal dan blijft het wel goed werken.

[ Voor 22% gewijzigd door Wokker op 11-10-2005 13:55 ]

Het oneindige X 0

• Wokker

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
laatste schop :D

Het oneindige X 0