Soms staan er "speciale" tekens in een post.
Nu heb ik de laatste tijd al een aantal keer gemerkt dat wanneer je zo'n post quote er iets verkeerd gaat.
In plaats van de tekens krijg ik in mijn Reply-venster namelijk de ALT-code van de tekens te zien...
Dit ben ik op verschillende pc's tegen gekomen (niet de indruk dat het aan mijn systeem ligt dus)
Een voorbeeld:
niet om speciale reden, gewoon de eerste die ik tegenkom
Verwijderd in "Het grote 'kleine mededelingen' topic de..."
Er staat:
[quote][norml]Midden in het bos botste de eekhoorn tegen de olifant.
‘Wie van ons keek niet uit?’, vroeg de olifant. Er verscheen een bult op zijn hoofd.
‘Ik zag jou lopen’, zei de eekhoorn.
‘Dan is het mijn schuld’, zei de olifant.
De eekhoorn had een pijnlijke neus, die hij voorzichtig betastte. Zij gingen zitten in het gras onder de eik.
‘Waar ga jij heen?’, vroeg de olifant.
‘Ik weet het niet’, zei de eekhoorn. ‘Ik dacht daar net over na.’[/][/]
De quote staat nu trouwens tussen [norml][norml]-tags[/], want zodra ik mijn bericht verstuur,
klopt alles weer wel. (de browser zal de codes w'schijnlijk weer terugberekenen naar text)
Nu gaat het in dit geval voornamelijk om "quotes" => ' "
Maar ik ben het bij andere posts ook met andere (niet standaard-gebruikte) tekens tegen gekomen...
Lijkt me dat dit niet helemaal correct is
Nu heb ik de laatste tijd al een aantal keer gemerkt dat wanneer je zo'n post quote er iets verkeerd gaat.
In plaats van de tekens krijg ik in mijn Reply-venster namelijk de ALT-code van de tekens te zien...
Dit ben ik op verschillende pc's tegen gekomen (niet de indruk dat het aan mijn systeem ligt dus)
Een voorbeeld:
niet om speciale reden, gewoon de eerste die ik tegenkom
Verwijderd in "Het grote 'kleine mededelingen' topic de..."
Er staat:
Maar in mijn Reply-venster zie ik:Midden in het bos botste de eekhoorn tegen de olifant.
‘Wie van ons keek niet uit?’, vroeg de olifant. Er verscheen een bult op zijn hoofd.
De eekhoorn had een pijnlijke neus, die hij voorzichtig betastte. Zij gingen zitten in het gras onder de eik.
‘Ik weet het niet’, zei de eekhoorn. ‘Ik dacht daar net over na.’
[quote][norml]Midden in het bos botste de eekhoorn tegen de olifant.
‘Ik weet het niet’, zei de eekhoorn. ‘Ik dacht daar net over na.’[/][/]
De quote staat nu trouwens tussen [norml][norml]-tags[/], want zodra ik mijn bericht verstuur,
klopt alles weer wel. (de browser zal de codes w'schijnlijk weer terugberekenen naar text)
Nu gaat het in dit geval voornamelijk om "quotes" => ' "
Maar ik ben het bij andere posts ook met andere (niet standaard-gebruikte) tekens tegen gekomen...
Lijkt me dat dit niet helemaal correct is
Leeg - Sinds 20180907