Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)
Om welke koeler gaat het ?
Volgens mij kan mijn Zalman CNPS7000b Al-Cu ook heel iets draaien. Kantelen kan 'ie niet en hij maakt prima contact.
Overigens heb jij een AMD Athlon 64 3500+ met een heatspreader. Die brand dus niet zomaar door
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door poepkop op 09-10-2005 18:50 ]
Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Dan zou je het gewoon kunnen proberen
Vervolgens plaats je aan de onderkant het bracket wat bij je Zalman koeler zat en gebruik je de 2 koperen 'schroeven' door deze door het moederbord te schroeven. Vervolgens kun je hierop de koeler zelf vastschroeven
[ Voor 3% gewijzigd door objectief2 op 10-10-2005 13:55 ]
Ik denk inderdaad ook dat hij dat niet heeft gedaan. Ik deed het eerst ook niet bij mijn Asus A8n-SLI, maar dat mondde toch uit in een flink gewankel en totaal geen contact met de processor.objectief2 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:54:
Als ik het zo lees heb je de zwarte omranding er niet afgehaald en daar je koelblok opgeschroefd?? Neem me niet kwalijk anders, maar als dat wel zo is dan moet je deze eraf zien te krijgen!
Vervolgens plaats je aan de onderkant het bracket wat bij je Zalman koeler zat en gebruik je de 2 koperen 'schroeven' door deze door het moederbord te schroeven. Vervolgens kun je hierop de koeler zelf vastschroeven
Eerst de zwarte omranding eraf halen dus, zoals objectief2 ook al zei...
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()