_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Kun je geen handleiding bij Fujitsu vinden ? Desnoods kun je mailen voor support
.
Over de kabels, veel informatie staat vaak in het klein op het moederbord. Speur het moederbord dus goed af
Over de kabels, veel informatie staat vaak in het klein op het moederbord. Speur het moederbord dus goed af
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Website van Fujitsu Siemens?
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
PMG FAQ
Er is meer dat je kunt doen om te identificeren dan alleen in BIOS kijken...
Verder lijkt me dat je gewoon op de site van Fujitsu kunt kijken, als je daar modelnr intoetst kun je info vinden. Overigens zit je allicht niet goed te kijken naar die naam, want Myrica is een reeks TV-schermen...
Ook kun je voor de cable connections gewoon eea uitproberen. Zo heb ik ook mijn Fujitsu-Siemens D1194 (So423 P4 plank) aan de praat gekregen.
Kortom, wees een beetje creatief - als ik deze TS lees heb je je nog veel te weinig zelf ingespannen om een GoT topic te openen
Er is meer dat je kunt doen om te identificeren dan alleen in BIOS kijken...
Verder lijkt me dat je gewoon op de site van Fujitsu kunt kijken, als je daar modelnr intoetst kun je info vinden. Overigens zit je allicht niet goed te kijken naar die naam, want Myrica is een reeks TV-schermen...
Ook kun je voor de cable connections gewoon eea uitproberen. Zo heb ik ook mijn Fujitsu-Siemens D1194 (So423 P4 plank) aan de praat gekregen.
Kortom, wees een beetje creatief - als ik deze TS lees heb je je nog veel te weinig zelf ingespannen om een GoT topic te openen
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()