Zoals mijn topic vraag al zegt, ik ben op zoek naar de Ati All-in-wonder 2006 editie voor mijn home theatre PC. De huidige kaart staat op het punt te overlijden, en wil dus deze kaart gaan kopen. Ik heb alleen geen idee waar deze te krijgen is hier in Nederland. Google maakt me ook niets wijzer. Wie kan dat wel?
Dit had ik zelf ook al gevonden. Het enige wat ik op deze hele site kan vinden zijn importeurs. Kan ik die kaartjes hier ook bestellen?
je zou wel naar die importeurs kunnen bellen voor wat resellers?Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:22:
[...]
Dit had ik zelf ook al gevonden. Het enige wat ik op deze hele site kan vinden zijn importeurs. Kan ik die kaartjes hier ook bestellen?
edit: ik zou dit wel even in de gaten houden... beetje jammer; nieuws: Gemengde gevoelens over kortere garantie ATi
[ Voor 14% gewijzigd door iH8 op 09-10-2005 18:32 ]
Aunt bunny is coming to get me!
Zo, heb een paar mailtjes de deur uit gedaan, ben benieuwd op de reacties (als ik ze al krijg
). Maar goed, weet iemand of er nog andere videokaarten bestaan die een beetje gelijk zijn aan de 2006? De kaart moet een ingebouwde TV-tuner hebben (het liefst met de coax aansluitingen achterop, die bijgeleverde stekkertjes worden allemaal zo gammel na verloop van tijd), een AGP 8x aansluiting hebben en het liefste 256 geheugen en natuurlijk zo snel mogelijk. Daarbij zou het ontbreken van een fan ook nog super zijn ivm de herrie. Alvast bedankt!