Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aantal Watt Voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

wat betekent het aantal Watt van je voeding nou precies?? hoe sterk je voeding is ofzo?? en hoe zit het dan met het aantal Volt?? wat betekend dat?Alvast bedankt

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 17:46 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Watt == Voltage * stroom bij dat voltage ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Atlas op 09-10-2005 17:45 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
snap et nog niet :P

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Watt is het aantal joules (eenheid van energie) dat per seconde (tijdseenheid) geleverd kan worden.

Kortom, het aantal watts op een voeding is een maat voor hoeveel energie je voeding maximaal kan leveren, verdeeld over alle voltages. Een voeding die meer energie kan leveren, meer watt dus, is over het algemeen zwaarder uitgevoerd, en dus duurder. Een zware PC heeft een flinke voeding nodig om alles van energie te kunnen voorzien. Een voeding die te weinig energie kan leveren voor wat de hardware nodig heeft zorgt voor een instabiele PC.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• syo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09-2008

syo

Verfant bmx'er

ff noob vraag tussendoor...

Zijn er ook programmatjes om te kijken hoeveel je pc nodig heeft?

Tik lekker mee :) Klik, klik, klikkerde klik!!

Verwijderd

Topicstarter
idd dat wil ik ook wel weten eigelijk

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:42
syo schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:21:Zijn er ook programmatjes om te kijken hoeveel je pc nodig heeft?
Er zijn heel wat websites waarop je een schatting daarvoor kunt berekenen, zoals:

http://www.extreme.outervision.com/index.jsp

• syo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09-2008

syo

Verfant bmx'er

Danke probeer ik ff, koop toch sowieso nog ff nieuwe psu... nu 250 watt :|

Tik lekker mee :) Klik, klik, klikkerde klik!!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Cpt.Morgan schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:26:
[...]
Er zijn heel wat websites waarop je een schatting daarvoor kunt berekenen, zoals:

http://www.extreme.outervision.com/index.jsp
Hmm leuk zo'n site'je

Als het goed is heb ik nu 286 Watt nodig en ik heb er eentje van 350 Watt dus dat zit wel goed!?

Mja wat voor soort harde schijf ik nou precies heb ofzo weet ik niet, mja dat scheelt maar 'n paar watt

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.