weet iemand, of kan iemand mij vertellen hoe het zit met de "vertraging" in het beeld die ontstaat als je je bureaublad uitbreidt naar (vb) je tv. ik heb er eigenlijk nooit echt op gelet omdat ik mn films altijd met bs player afspeelde, totdat ik met windows media player classic een filmpje op mijn uitgebreide bureaublad afspeelde… het vertraagde (het lijkt wel alsof de fps te laag is ofzo)! toen het me opviel ben ik gaan experimenteren met verschillende applicaties en players. ik kom tot de conclusie dat veel applicaties (voornamelijk spelletjes) ook enorm vertragen er zijn slechts een aantal players die niet vertragen. de volgende stap was voor mij om eens te kijken of ik het zelf op kon lossen, ik heb geëxperimenteerd met het bureaublad te clonen (klonen) wat in mijn ogen een oplossing leek. echter bij een aantal spellen gaat ie heel licht vertragen (net storend genoeg om je er aan te ergeren). mijn vraag is dan ook IS er een oplossing voor dit "vertragen" van het beeld? heeft het te maken met een buffer, fps, o.i.d.? of is iets anders... laat me het weten... ben erg benieuwd of er een oplossing voor is (instellingen wijzigen o.i.d.).
specs:
amd 3000+
512 ddr
ati radeon 9800 pro (saphire)
tot vandaag aan toe is het me nog niet gelukt.
specs:
amd 3000+
512 ddr
ati radeon 9800 pro (saphire)
tot vandaag aan toe is het me nog niet gelukt.