Toon posts:

Past een superorb op een Abit KT7a ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie bovenaan

Verwijderd

Niet direct.
maar door simpel weg aan de kant waar ie de condensatortjes raakt beetje weg te vijlen ..
Past ie een stuk beter.. niet te vergeten wel een beetje artic prut eronder doen :P

Verwijderd

Is een KTa niet anders dan een kt7?, volgens mij zitten bij de eerste de condensatoren veel gunstiger.

btw koop een globalwin fop 38, die is lekker goedkoop(69 piek) koelt beter, past beter etc etc, alleen doordat de fan die erop zit 6800 toeren draaid maakt ie wel een beetje veel lawaai.

Verwijderd

Nou ja .. inderdaad er zit welles waar weining verschil tussen de gewone en de kta versie ..
maar beiden kan je er last van hebben ..

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 20:30

me1299

$ondertitel

Superorb koelde beter in een test die ik pas ergens zag.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:19
Ik weet niet hoe groot zo'n orb is maareh:
Afbeeldingslocatie: http://firingsquad.gamers.com/hardware/kt7a-raid/images/2.jpg
Dit staat er nog meer op www.firingsquad.com:

The KT7A allows plenty of room for large heatsink/fan cooling systems for your CPU, and a wealth of fan headers to choose from. Glancing over the board it's very apparent that it was designed for hardcore hardware enthusiasts: six PCI slots with one ISA slot for legacy devices are available, four IDE connectors for up to eight devices total are present, four fan headers for powering cooling devices, the list goes on and on.

Hij haalt er overigens een score van 94%
Pagina: 1