[printer] HP PSC 1510

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:29
Ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe PSC 1510 gekocht bij de Mediamarkt, maar het ding is nog maar 2 keer tot leven gekomen. :) Ik heb vanochtend nog wat gekopieëert en daarna het apparaat uitgezet, maar sindsdien wil ie niet meer aan.

Ik druk op de aan/ uit knop en volgens de handleiding gaat de knop dan knipperen. Dat kan tot een minuut duren en daarna is het apparaat klaar om te printen.

Wat er bij mij gebeurd is dat het appraat niet ophoud met knipperen. Daarnaast knippert ie ook niet echt, want hij knippert even en gaat daarna uit. Het is dus niet knipper, knipper, knipper, maar meer knipper......uit...... knipper ..... uit.... knipper.

Ik heb de site van HP al gecontroleerd en de handleding, maar die zegt niets hierover. Ja, ik kan het apparaat resetten door hem aan te zetten, stroomkabel eruit en het apparaat weer aan. Maar sinds het probleem is dat het apparaat niet eens aangaat is dat geen oplossing. Ik heb de stroom en al wel een kwartier afgehaald, maar als je de stroom er weer opzet knippert ie vrolijk verder.

Heel misschien dat iemand hier een oplossing weet, anders ga ik maandag gewoon terug met de printer naar de Mediamarkt.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• rimave
Mhh... het is dus de usb kabel. Ik heb er tien meter usb kabel tussenliggen, omdat ie ook op de printserver in m'n router zit aangesloten. Gelukkig kan ik de kabel wel inkorten, dus dat wordt morgen even een nieuwe kabel halen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

sterker nog het is waarschijnlijk omdat de kabel er op dat moment aan de achterkant inzit.
heb hier de 1315 staan van mediamarkt en ben er ook ff mee bezig geweest.
bleef ook maar knipperen en gaf dan weer aan dat er geen papier inzat.
ondertussen gewoon door blijven knipperen.
toen de usb kabel eruit gehaald (had hem vast erin gedaan maar nog niet in de compu) en toen was het probleem weg.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Printserver in de router... weet je zeker dat die PSC daar op kan? Ik heb zelf een oudere PSC op een HP JetDirect 715X geprobeerd aan te sluiten, dat wilde dus voor geen meter...

Forget your fears...
...and want to know more...

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-12-2025
Op netwerk aansluiten is heel moeilijk. Als het lukt, zal enkel het printen werken.

http://h10025.www1.hp.com...?&cc=us&docname=bpu04830#

• rimave
Ik kan je vertellen dat ik het werkend heb gekregen. Ik werk zelf op de helpdesk waar we de betreffende router ondersteunen en weet dat 9 van de 10 all-in-ones niet werken op zo'n printserver. Ik was ook blij dat het me bij deze wel gelukt was. Ik heb van alle computers in het netwerk een testpagina afgedrukt gekregen terwijl de printer met deze 10m usb kabel op de router (printserver) zat aangesloten. Het blijft ook vreemd dat de printer tot tweemaal wel op de usb kabel werkte en nu niet meer.

Zonder de usb kabel erin functioneert de printer idd wel goed.

Ik heb hiervoor een PSC2105 gehad, maar die kreeg ik niet werkend met de printserver.

• rimave
Zo hij is terug. Netjes m'n geld teruggekregen. Ik kan de printer alleen met een 3m usb kabel aansluiten. Korter werkt niet. Ik snap ook niet waarom die printer daar zo moeilijk over doet. Die 10 meter kan ik begrijpen, maar ook bij 3 meter vertoond ie dezelfde kuren.

Effin... ik ga toch maar de printer kopen die ik hebben wilde, de Canon MP170. Dan nog maar even wachten tot begin november (hopelijk is al eerder leverbaar).

Pagina: 1