Ik heb hier een low-budget zelfgebouwde pc met Win2k3 SBS geïnstalleerd.
Configuratie:
AMD Sempron 2800+
Asrock K8 Combo-Z 754/939
512 MB Ram
80 GB (IDE)
Windows 2003 for Small Business Server
Wat is nu het probleem: het ding start niet op zonder toetsenbord en muis ingeplugd. Nu komt het wel vaker voor, dat het opstarten niet wil zonder toetsenbord. Maar zonder muis? Nog nooit meegemaakt.
In de BIOS naar de instellingen gezocht, maar m.i. is dit niet aan te passen.
De pc slaat helemaal vast tijdens het openingsscherm van Win2k3: het grijze balkje houdt op met heen en weer bewegen en het toetsenbord (als die er dus wel inzit, maar de muis niet) reageert niet meer op bijv. NumLock.
Heeft iemand enig idee, waar dit door zou kunnen komen?
PS Als ik, nadat het ding in Windows is, het toetsenbord + muis eruithaal, blijft 'ie wel gewoon reageren (via Term. Serv).
Configuratie:
AMD Sempron 2800+
Asrock K8 Combo-Z 754/939
512 MB Ram
80 GB (IDE)
Windows 2003 for Small Business Server
Wat is nu het probleem: het ding start niet op zonder toetsenbord en muis ingeplugd. Nu komt het wel vaker voor, dat het opstarten niet wil zonder toetsenbord. Maar zonder muis? Nog nooit meegemaakt.
In de BIOS naar de instellingen gezocht, maar m.i. is dit niet aan te passen.
De pc slaat helemaal vast tijdens het openingsscherm van Win2k3: het grijze balkje houdt op met heen en weer bewegen en het toetsenbord (als die er dus wel inzit, maar de muis niet) reageert niet meer op bijv. NumLock.
Heeft iemand enig idee, waar dit door zou kunnen komen?
PS Als ik, nadat het ding in Windows is, het toetsenbord + muis eruithaal, blijft 'ie wel gewoon reageren (via Term. Serv).
[ Voor 8% gewijzigd door Bouwmanier op 09-10-2005 16:29 ]