Na veel Fotografie forum bezoek én een bezoek aan Britsh Columbia (Canada) hier een testcase.
Gebruikte Camera: Nikon Coolpix 5200
Met Sandisk Ultra II 512 MB SD-Kaart
Dus niet een "professionele" maar vooral "handige" camera. Hoewel ik in de vakantie wel vaak het geringe bereik van de lens ben gelopen (beren moet je niet te dicht naderen
)
Nu heb ik de volgende foto's geselecteerd waar ik graag jullie mening op hoor.
(1)

Skunk Cabbage Trail, in Revelstoke National Park, een boardwalk door een wetland op een regenachtige middag.
(2)

Moraine Lake in Banff National Park aan het eind van de middag.
(3)

Emerald Lake in Yoho National Park
(4)

Een stuk drijfhout in een meer langs Icefields Parkway in Banff National Park.
(5)

Een doorkijkje over Lake Minnewanka met herfstkleuren.
(6)

Een vervallen graanschuur in Creston in het middagzonnetje.
Nu ben ik meer van doe maar normaal dan doe je gek genoeg.
Dus "verdienen" deze foto's volgens jullie nog nabewerking? Bij Dpreview vermelden ze dat de foto's uit de camera "soft" zijn, dus moeten de foto's verscherpt worden (ik heb niet de orginelengeüploaded omdat dat nogal bandbreedte van de provider vraag en ik niet weet of ze dan nog in de lucht blijven)? En als laatste wat vinden jullie van de de composities?
Gebruikte Camera: Nikon Coolpix 5200
Met Sandisk Ultra II 512 MB SD-Kaart
Dus niet een "professionele" maar vooral "handige" camera. Hoewel ik in de vakantie wel vaak het geringe bereik van de lens ben gelopen (beren moet je niet te dicht naderen
Nu heb ik de volgende foto's geselecteerd waar ik graag jullie mening op hoor.
(1)

Skunk Cabbage Trail, in Revelstoke National Park, een boardwalk door een wetland op een regenachtige middag.
(2)

Moraine Lake in Banff National Park aan het eind van de middag.
(3)

Emerald Lake in Yoho National Park
(4)

Een stuk drijfhout in een meer langs Icefields Parkway in Banff National Park.
(5)

Een doorkijkje over Lake Minnewanka met herfstkleuren.
(6)

Een vervallen graanschuur in Creston in het middagzonnetje.
Nu ben ik meer van doe maar normaal dan doe je gek genoeg.
Dus "verdienen" deze foto's volgens jullie nog nabewerking? Bij Dpreview vermelden ze dat de foto's uit de camera "soft" zijn, dus moeten de foto's verscherpt worden (ik heb niet de orginelengeüploaded omdat dat nogal bandbreedte van de provider vraag en ik niet weet of ze dan nog in de lucht blijven)? En als laatste wat vinden jullie van de de composities?
[ Voor 22% gewijzigd door Barrycade op 29-09-2008 16:11 . Reden: Upload van andere provider overloaded ]