Icoontjes Windows Mediaplayer

Pagina: 1
Acties:

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Heb sinds een aantal dagen een nieuwe pc en ben bezig geweest software te instaleren. Zo ook heb ik windows mediaplayer 10 erop gezet. Nu merk ik alleen dat alle bestanden die met mediaplayer geassocieerd zijn, nog een oud icoontje (van mediaplayer) hebben. Nu heb ik gister de bestanden opnieuw geassocieerd en dat hielp, echter toen ik vandaag de pc opnieuw opstartte, waren de oude icoontjes terug en helpt de truc van gister niet meer. Iemand suggesties, alvast bedankt.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Is het alleen het icoontje wat nog het zelfde is als dat van het oude programma, of worden de bestanden nog daadwerkelijk geopend met het oude programma? In het eerste geval zou je de icon cache kunnen opschonen met TweakUI for Windows XP (er van uitgaande dat je Windows XP gebruikt).

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• tommy6
Het is het oude icoontje van een vorige windows mediaplayer. Het vreemde is, dat wanneer je via mediaplayer zelf file open doet, je wel de goede icoontjes ziet staan. De bestanden worden dus wel door het goede programma (mediaplayer) geopend, maar windows geeft het oude icoontje nog weer.

• tommy6
Zal het progje eens proberen. Het blijft een raar verschijnsel, soms zijn het de nieuwe iconen en soms weer de oude.