Toon posts:

World of Warcraft system specs vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik zit er de laatste tijd zwaar aan te denken om WoW te kopen, het lijkt me namelijk een erg tof spel. Mijn vraag is dan ook: Zal WoW (goed) draaien op mijn systeem? Ik weet dat mijn systeem boven de minimum specs uitkomt, maar zal het spel dan ook goed draaien in de zin van dat het niet gigantisch gaat stotteren etc.

Mijn specs:
Processorsnelheid: 1 ghz
Geheugen: 512mb
Videokaart: geforce 2 mx400 32mb (volgens de site van wow compatible met het spel)

ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen, alvast bedankt!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Met de huidige serverdrukte denk ik dat je het behoorlijk zwaar gaat krijgen in de grote steden en dat je alles sowieso op minimaal moet draaien, maar speelbaar zal het denk ik wel zijn.
Maar als je het spel echt serieus wilt gaan spelen, dus raids wilt vormen en wilt PvPen dan zul je toch echt aan een upgrade moeten denken. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-10 12:24
Zoals MeAngry zal je in grote steden wel wat fpsdrops / lag ervaren, maar het spel is nog wel speelbaar denk ik.

Je zou kunnen beginnen met een nieuwe videokaart, voor 100~150 euro heb je al een stuk meer performance.

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:39
En geheugen uitbreiding erbij zetten. 1024 MB voor WoW is toch altijd wel aan te raden :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Ik zal even rondkijken naar een nieuwe videokaart en als het budget het toelaat naar wat extra geheugen.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-12 21:59

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

wat voor'n cpu heb je? type?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Pagina: 1