Toon posts:

Wanadoo en nieuwsserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en moet dus nog wat leren denk ik.
Ik heb wel wat vragen en hoop dat een van jullie misschien antwoord heeft.
Ik ben bij wanadoo family en PROBEER te downloaden via de newsservers.
Maar weet een van jullie welke servers ik kan instellen en hoe ik newsleecher daarvoor moet instellen.
Het probleem is namelijk dat het geen wat ik download niet compleet binnen komt en dan ook niet te branden is en het contact met de newsservers steeds verdwijnt.
Hoop dat een van jullie mij kan helpen hierbij. :'( :'(

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kijk eens op www.wanadoo.nl, en probeer in het vervolg je topictitel niet zo schreeuwerig te maken a.u.b. .

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Exorcist,

Ik heb op www.wanadoo.nl gekeken maar kan er niks over vinden.En sorry dat hget zo lijkt maar zoals ik al zei ben nieuw hier.

Gr Danny

• Mangofruit
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-01 14:32
Nieuwsserver is news.wanadoo.nl .Dat is alles, je kan alleen maar met drie threats downloaden, wel met een constante snelheid van 40 Kbs. Probeer eens met grabbit, dat is een gratis programma.
Succes

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02 16:17

Aapje

Opel-beun
Bestanden incompleet?

Zitten er .par bestanden bij?
Zoja, http://www.quickpar.org.uk/
Zonee, zoeken.

Connecties die uitvallen wanadoo.nl :)

Verwijderd

kijk eens op www.binaries4all.nl ;) suc6

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 22:36
Welkom op GoT!
GoT is een forum op niveau. Hier wordt van je verwacht dat je zelf enige inspanning doet om je probleem op te lossen.

Maar je zegt dat je wel kan downloaden van de nieuwsserver, dus je nieuwsserver staat wel goed ingesteld denk ik.
Het probleem met incomplete bestanden komt wel vaker voor op nieuwsgroepen. Vaak staan er zogenaamde par bestanden bij om incomplete bestanden te repareren.
Zoek dus even uit hoe nieuwsgroepen werken. Verdiep je een beetje in de wereld vd nieuwsgroepen dmv de GoT search of Google. Succes!

Verwijderd

Weet je zeker dat je gebruikt wilt maken van de Wanadoo newsserver (news.wanadoo.nl)? Wanadoo capt namelijk de download snelheid van z'n newsserver op 12,5 KB/s.

Gr
B

-edit-

en hier een uitleg van newsservers:

http://www.slyck.com/ng.php

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 13:29 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik zou eerst de FAQ maar eens doorlezen, posts met hoofdletters er in, worden vaak niet in dank afgenomen, daarnaast verwachten we enig eigen initiatief voordat je een post opent :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:24
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:05:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en moet dus nog wat leren denk ik.
Da's wel duidelijk. Begin eens met de FAQ
Ik heb wel wat vragen en hoop dat een van jullie misschien antwoord heeft.
Ik ben bij wanadoo family en PROBEER te downloaden via de newsservers.
Maar weet een van jullie welke servers ik kan instellen en hoe ik newsleecher daarvoor moet instellen.
Het probleem is namelijk dat het geen wat ik download niet compleet binnen komt en dan ook niet te branden is en het contact met de newsservers steeds verdwijnt.
Hoop dat een van jullie mij kan helpen hierbij. :'( :'(
Voor complete bestanden moet je een goede newsserver hebben en de vraag is dan of die server wel goed is ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Een tip:

Ik weet niet wat voor een wanadoo abo je hebt, maar maak in ieder geval 2 emailadressen aan. Download dan Newsleecher en voeg twee servers toe met de volgende gegevens:

server 1:

news.euronet.nl - e-mail 1 en pass

server 2:

news.euronet.nl - email 2 en pass

Zo kun je 80 - 90 kB/s halen. Doe ik ook. :)

edit:
Voor complete bestanden moet je een goede newsserver hebben en de vraag is dan of die server wel goed is ?
Ja, die is goed genoeg. Alleen een beetje traag en de retentie is aan de lage kant. Maar wat compleetheid betreft is het goed te doen. :)
LinuX-TUX schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:22:

Ik doe niet met magnifor mee op het gebied van recentie. Er staan best wel recente downloads namelijk :Y)
De retentie is idd aan de lage kant :+
Bedankt. Heb het gefixed. :) Zag die fout even niet. :)

[ Voor 58% gewijzigd door magnifor op 09-10-2005 20:53 ]

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-02 09:33
Ik doe met magnifor mee.

Maak een paar e-mail aliassen aan bij wanadoo zodat je meer simultaan kan downloaden, dit scheelt weer wat tijd. Direct inloggen om een nieuw adres erbij te creëeren kan hier.

Ik doe niet met magnifor mee op het gebied van recentie. Er staan best wel recente downloads namelijk :Y)
De retentie is idd aan de lage kant :+

[ Voor 21% gewijzigd door LinuX-TUX op 09-10-2005 14:24 ]

Pagina: 1