Ik heb een backup gemaakt van mijn oude c schijf (gewoon alle bestanden gekopieerd). Daarna heb ik een image terug gezet van een paar maanden geleden. Hierin staan echter niet de email accounts, de email en het adresbook. Deze heb ik vanuit de oude 1:1 backup terug geplaatst. Alleen de email accounts kan ik nergens vinden. Iemand een idee hoe ik die weer in outlook express zkan krijgen zonder alles opnieuw te hoeven invoeren?
Google
Locatie e-mail outlook express
Microsoft:
Outlook (Express): hoe maak ik een back-up?
Locatie e-mail outlook express
Microsoft:
Outlook (Express): hoe maak ik een back-up?
Handmatige back-up
U kunt een handmatige back-up van het .PST-bestand van Outlook uitvoeren wanneer u weet welk bestand u moet kopiëren. Eerst achterhaalt u de locatie van het .PST-bestand. Het pad naar het .PST-bestand is in de meeste gevallen: C:\Documents and Settings\ <uw naam> \Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\, waarbij <uw naam> staat voor uw gebruikersnaam op de PC.
[ Voor 4% gewijzigd door vegterb op 09-10-2005 12:32 ]
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Alleen werkt outlook express niet met pst bestanden, het grote broerje Outlook wel.
Bij Onderhoud in het instellingen menu kon je de archief map vinden.
Account settings kon je erg eenvoudig exporteren in je oude situatie.
Maar die bestaat nu niet meer, dus accounts opnieuw aanmaken.
(of in het oude registry gaan graven, maar dat weet ik niet waar het dan moet staan)
Maar was dit geen gevalletje wat al ergens uitgebreid in de faq beschreven staat ? Of via de search beantwoord kon worden ?
Bij Onderhoud in het instellingen menu kon je de archief map vinden.
Account settings kon je erg eenvoudig exporteren in je oude situatie.
Maar die bestaat nu niet meer, dus accounts opnieuw aanmaken.
(of in het oude registry gaan graven, maar dat weet ik niet waar het dan moet staan)
Maar was dit geen gevalletje wat al ergens uitgebreid in de faq beschreven staat ? Of via de search beantwoord kon worden ?
[ Voor 15% gewijzigd door aZuL2001 op 09-10-2005 12:43 ]
Abort, Retry, Quake ???
Dat zou ik nou ook wel willen weten, net zoals waar de emailadressen worden opgeslagen.
De mail berichten worden in DBX bestanden opgeslagen maar waar de rest in staat geen idee.
De mail berichten worden in DBX bestanden opgeslagen maar waar de rest in staat geen idee.
Accounts worden opgeslagen in de registry onder
hkey_current_user en hkey_users\...\software\microsoft\internet account manager\accounts en voor de rest staat het allemaal in de Officesuites en -software - FAQ.
En als je toch aan het lezen bent, lees je dan ook even Officesuites en -software - Beleid?
hkey_current_user en hkey_users\...\software\microsoft\internet account manager\accounts en voor de rest staat het allemaal in de Officesuites en -software - FAQ.
En als je toch aan het lezen bent, lees je dan ook even Officesuites en -software - Beleid?
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland