Hoi,
Sinds vorige week een nieuw fenomeen op mijn PC.
Ik heb ook niets geinstalleerd sinds weken, dus ik kan de oorzaak niet vinden in een
systeem wijziging...
XP boot normaal op en komt bij het inlog scherm.
Vervolgens log ik netjes in...Je hoort de HD eea laden, het geluid doet zijn bekende
welkomspingeltje, ik krijg een blank bureaublad en dan is het even stil...
Na een <ENTER> gaat hij netjes verder.
Geef ik geen <ENTER> dan gaat-ie na enige tijd vanzelf gewoon verder.
Mijn conclusie: Na het inloggen komt XP met een vraag of melding die ik moet door enteren, maar waarop ook een time-out zit(gaat na enige tijd vanzelf verder).
Om een of andere reden is XP echter niet in staat mij de bijbehorende dialoog te tonen dus heb ik geen idee waar XP het over heeft. (CTRL-DEL-DEL, ofwel het taakbeheer werkt ook nog niet).
Ik ben nu op zoek naar een manier om te achterhalen waarom XP nu op een <ENTER> zit te wachten.
Weet iemand de oorzaak?
Weet iemand een goede boot-analyzer?
(Boot-XP mocht niet baten... die weergeeft alleen wat-ie allemaal aan DLL etc staat te laden..
Iemand een tip?
Peter
Asus N8V
AMD64 3700+
1024 Ram
Radeno 9600XT / 256
Maxtor Serial ATA (3x)
Samsung 910n 19" TFT
Sinds vorige week een nieuw fenomeen op mijn PC.
Ik heb ook niets geinstalleerd sinds weken, dus ik kan de oorzaak niet vinden in een
systeem wijziging...
XP boot normaal op en komt bij het inlog scherm.
Vervolgens log ik netjes in...Je hoort de HD eea laden, het geluid doet zijn bekende
welkomspingeltje, ik krijg een blank bureaublad en dan is het even stil...
Na een <ENTER> gaat hij netjes verder.
Geef ik geen <ENTER> dan gaat-ie na enige tijd vanzelf gewoon verder.
Mijn conclusie: Na het inloggen komt XP met een vraag of melding die ik moet door enteren, maar waarop ook een time-out zit(gaat na enige tijd vanzelf verder).
Om een of andere reden is XP echter niet in staat mij de bijbehorende dialoog te tonen dus heb ik geen idee waar XP het over heeft. (CTRL-DEL-DEL, ofwel het taakbeheer werkt ook nog niet).
Ik ben nu op zoek naar een manier om te achterhalen waarom XP nu op een <ENTER> zit te wachten.
Weet iemand de oorzaak?
Weet iemand een goede boot-analyzer?
(Boot-XP mocht niet baten... die weergeeft alleen wat-ie allemaal aan DLL etc staat te laden..
Iemand een tip?
Peter
Asus N8V
AMD64 3700+
1024 Ram
Radeno 9600XT / 256
Maxtor Serial ATA (3x)
Samsung 910n 19" TFT